Reklama

Kiedy w 2010 roku powstał Instagram, mało kto potrafił sobie wówczas wyobrazić, że kilka lat później ponad miliard osób miesięcznie będzie korzystać z niego regularnie. Ba, że stanie się on nieodłączną częścią biznesu. Dziś obecność największych marek jest tam wręcz obowiązkowa, także największe tytuły prasowe na świecie, jak Glamour, wykorzystują to narzędzie do komunikacji ze swoimi czytelnikami oraz rozpowszechniania treści. Ale ludziom nie śniło się przede wszystkim to, że na Instagramie będzie można zarabiać i traktować go jako pełnowymiarową pracę. Jak to się stało, że żyjemy w erze influencerów i, co kluczowe, jak do nich dołączyć? To jedno z wielu pytań na które spróbujemy Wam odpowiedzieć podczas pierwszej edycji Social Media Glamour School, którą poświęcimy w pełni Instagramowi. Podczas czterogodzinnego spotkania dowiecie się, jak media na co dzień wykorzystują tę aplikację, jak zbudować samemu rozpoznawalny profil, jak w ogóle zacząć skutecznie działać w tym medium i w jaki sposób tworzyć content, także na Instastories. Podzielimy się z Wami sprawdzonymi trikami, aplikacjami i zdradzimy, jak możecie zarabiać na własnym profilu.

Reklama

Na pierwsze kameralne warsztaty i wykłady zapraszamy Was już 21 listopada 2018 roku do siedziby naszego wydawnictwa Burda Media Polska Sp. z o.o. w Warszawie. Start o godzinie 15:00, a koniec przewidujemy na 19:00.

Jako że jest to pierwsza edycja, przygotowaliśmy specjalną cenę! Bilety kupicie tutaj >>> Pamiętajcie, że liczba miejsc jest ograniczona!

Reklama

Poniżej znajdziecie agendę wydarzenia.

Reklama
Reklama
Reklama