PUMA X RELAB - unikatowa odsłona kultowego dresu T7
Z okazji 75. urodzin PUMA, sportowy brand zaprosił do współpracy na lokalnym rynku polską markę odzieżową RELAB. W ręce jej twórców został powierzony ikoniczny dres PUMA T7, który został zinterpretowany i zaprojektowany na nowo.
- Współpraca reklamowa
PUMA T7 Track Jacket to jeden z najbardziej ikonicznych produktów marki. Przez lata powstawały jego rozmaite odsłony, a w samym 2023 roku mogliśmy ujrzeć kilka różnych wariantów T7. Ten, który zaprezentowany został na łamach współpracy PUMA x RELAB, niesie jednak za sobą wyjątkową historię. Połączenie ze sobą dwóch światów, w którym to jeden prezentuje i oddaje hołd dziedzictwu sportowej marki, z drugim, który doskonale rozumie i zaspokaja oczekiwania najmłodszych generacji.
„Główną ideą projektu było nadanie kultowej sylwetce PUMA T7 naszego DNA. Wykorzystaliśmy materiały z naszych szwalni i magazynów, nadając im drugie życie. Połączyliśmy tworzywa używane przy naszych najbardziej rozchwytywanych produktach, pieczętując je ogromną charakterystyczną dla brandu tkaniną chenille, z logotypem PUMA na plecach. Kolaboracja z globalną marką była dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą na wypłynięcie na szerokie wody oraz wielką dawką energii do dalszego działania i pielęgnowania kultury streetwear’u.” – mówi Piotr Nowak, jeden z założycieli marki RELAB.
Sportowy gigant, jakim jest PUMA, za sprawą tego projektu doskonale odzwierciedla to, jak przez ostatnie 75 lat marka rozwijała się na rynku. Uwydatnienie jak ikoniczny produkt, znajduje nowe zastosowania w teraźniejszości i dociera do następnych generacji, wędrując z pokolenia na pokolenie. Premiera projektu została przedstawiona w kreatywny sposób podczas tegorocznego Clout Festivalu na stadionie Legii Warszawa. Sylwetki zostały wyeksponowane w ogromnym ponad dwumetrowym pudle na buty, odwzorowanym jeden do jednego z projektu oryginalnego pudełka na buty PUMA.
Na projekt składa się komplet złożony z kurtki i spodni dresowych, w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i zielonym. W ramach współpracy powstało kilkadziesiąt unikatowych egzemplarzy, które nie będą dostępne w ogólnej sprzedaży.