Reklama

Czas - ciężko nie zgodzić się z tym, że jest to obecnie jedna z najcenniejszych (i najbardziej deficytowych) wartości. Nieustannie nam go brakuje, szczególnie wtedy, kiedy próbujemy wygospodarować chwilę dla siebie. Nie jesteśmy w stanie wydłużyć doby, możemy za to podarować naszym najbliższym (albo sobie) narzędzie, które nie tylko pozwoli kontrolować upływający czas, ale równolegle pomoże nam odważnie wyrażać siebie każdego dnia. Zegarki sygnowane logo GUESS to atrybut wyrazistych, zmysłowych i ekstrawaganckich osób, które nie boją się tego, co wyróżni ich z tłumu - uwypuklając przy tym magnetyczne osobowości właścicieli.

Reklama

Od tego wszystko się zaczęło…

Maurice, Georges, Armand i Paul Marciano to czwórka braci, która założyła firmę o nazwie MGA i, zafascynowana Miastem Aniołów, przeprowadziła się z Francji do Stanów Zjednoczonych, tym samym decydując się zawalczyć o swoje marzenia. Początkowo marka GUESS zasłynęła przede wszystkim dzięki innowacyjnemu projektowi - idealnie dopasowanym do kobiecego ciała jeansom, które miały sprawić, że każda kobieta poczuje się w nich niczym gwiazda. Inspiracją do stworzenia spodni okazała się ikona kina, sama Marylin Monroe. Okazało się wówczas, że kobiety mają problem z przeciśnięciem stopy przez ciasną nogawkę – był to główny powód, dla którego narodził się kultowy model 3ZIP z 3 suwakami w dolnej części nogawki.

Kolejnym krokiem właścicieli było poszerzenie działalności o kolejne segmenty rynku odzieżowego. Zaczęli produkować m.in. wysokiej jakości okulary, akcesoria, biżuterię i buty. W 1983 roku rozpoczęto sprzedaż wyjątkowych zegarków w charakterystycznych kolorach złota, srebra, różu, bieli i czerni. Całość zawsze połączona była z wyrazistymi, błyszczącymi akcentami.

Dziś, po 4 dekadach obecności GUESS na rynku, marka ta, jako jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm odzieżowo-biżuteryjnych, obchodzi swoje 40. urodziny. Część osób twierdzi, że projekty wychodzące spod skrzydeł GUESS są zbyt krzykliwe, przepełnione seksapilem i za bardzo wyraziste. Zarzuty te potwierdzają tylko, że nie da się przejść obok nich obojętnie, wzbudzają bowiem skrajne emocje. Czy nie o to właśnie chodzi - szczególnie w erze wszechobecnych, zachowawczych kolorów i wzorów, aby uwypuklić swoją wyjątkowość i wyróżnić się z tłumu?

Materiały prasowe

Kampania marki GUESS - „Don’t be shy. Shine.” – porzuć skromność i niepewność, zastąp je odwagą i wyrazistością

Za sprawą najnowszej kampanii GUESS na rynku polskim marka GUESS obala mit dotyczący drugiej połówki, na którą czekamy przez całe życie. Pokazuje przy tym, że do tego, aby w pełni i każdego dnia być sobą, nie potrzebujemy nikogo poza… sobą właśnie. Charyzma, styl i charakter – oto wartości, które warto świadomie w sobie pielęgnować. Marka przypomina, że najwierniejszy kochanek to przecież ten, którego każda z nas skrywa w sobie. Warto więc pielęgnować tę piękną, trwającą całe życie, relację. Zdecydowanie na bok odchodzi tutaj niepewność, nuda, brak odwagi czy wstyd, ustępując wierze we własne możliwości i chęci pokazania siebie z jak najlepszej, najodważniejszej strony. Motywem przewodnim kampanii jest zatem kult eleganckiego seksapilu, który drzemie w każdej z nas – wystarczy go z siebie wydobyć. Bez wątpienia pomagają nam w tym odpowiednie narzędzia i akcesoria.

Co czyni kampanię GUESS „Don’t be shy. Shine.” tak wyjątkową? Bogato zdobione wnętrza, intensywne kolory, niebanalny design produktów i odważne stylizacje. I w tym przypadku nie zawiedliśmy się - nie możemy bowiem tutaj narzekać na nudę, bezbarwność czy zachowawczość. A jak tę kampanię opisują sami pomysłodawcy?

Z ujęć wyłania się kokieteryjność i namiętność, co nie powinno dziwić - GUESS od zawsze lansował najpiękniejszych modeli świata. Nie inaczej jest w wypadku kampanii „Don’t be shy. Shine.” To kult eleganckiego seksapilu, który każdy z nas ma w sobie, a zegarki GUESS tylko pomagają go wyrazić. GUESS nie podąża za modą, on ją kreuje.

Materiały prasowe

Nowa wymiar kobiecości - zmysłowość, pragnienie i pasja

Poza ubraniami, które dla wielu osób są jednym z głównych środków wyrazu pokazania własnej indywidualności, odrębności i osobowości, niezwykle istotne są więc dodatkowe elementy stylizacji, takie jak właśnie zegarki. Co dokładnie cechuje te modele, które znajdziemy w najnowszej kampanii GUESS „Don’t be shy. Shine.”?

Odważne, lśniące i nie do przeoczenia. GUESS nigdy nie lubił banalnych stylizacji – nowa kampania doskonale to podkreśla.

Z krzykliwymi zegarkami sygnowanymi logo GUESS błyszczeć może absolutnie każdy. Kampania wprost komunikuje, żeby porzucić towarzyszącą nam nieśmiałość i pozwolić sobie na bycie tym, kim tylko chcemy. Nawołuje również do tego, aby wyjść poza schematy i powszechnie obowiązujące normy oraz spojrzeć na siebie z nieco innej perspektywy. Komunikat ten jest skierowany nie tylko do kobiet, ale również nowoczesnych, odważnych mężczyzn.

Materiały prasowe

Podkreśl swoją osobowość! Wyjątkowe produkty od marki GUESS pomogą ci wyrazić siebie, dopełniając każdą stylizację i nadając jej niesamowitego charakteru - odważysz się?

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama