Reklama

Marka answear.LAB nie od dziś włącza się we wspieranie dziewczyn i kobiet, przełamywanie stereotypów i promowanie osób, które coś zmieniają w naszym społeczeństwie. To zdecydowanie marka modowa zaangażowana, a każda jej kolekcja jest odrębną historią. Marka wspiera ruch „empover woman”, zabiera głos w sprawach nierówności płciowej, nie boi się wyrażania poglądów. Potrafi rozpalić w swojej klientce wyobraźnię i zmotywować ją do działania. Tym razem, w obliczu tragicznych wydarzeń w Ukrainie także nie pozostaje obojętna – planowana od wielu miesięcy kolekcja NO SHAME. NO FEAR. nabiera nowego znaczenia, a jej bohaterka, Sasha Sidorenko, staje się symbolem odwagi, konsekwentnego dążenia do celu, a przede wszystkim nadziei. Całkowity dochód ze sprzedaży kolekcji trafi na konto Czerwonego Krzyża i zostanie przeznaczony na pomoc Ukrainie dotkniętej wojną. Aby wsparcie dotarło jak najszybciej, marka już przekazała 210 000 zł.

Reklama

Agnieszka Korsak – dyrektorka marki answear.LAB, projektantka, artystka i feministka, opowiada o tym, że każda z nas jest na swój sposób silna i jest to powód do dumy a nie wstydu. Podpowiada, jak walczyć o swoje i wspierać w tym innych.

Do kampanii NO SHAME. NO FEAR. zaproszona została zawodowa pięściarka Sasha Sidorenko. Prawdziwa role model dla innych dziewczyn, która jest przykładem, że wbrew stereotypom mogą się spełniać w tej dziedzinie, do której wyrywa im się serce. answear.LAB sprzeciwia się bowiem stereotypowemu postrzeganiu kobiety jako uległej i nie mającej swojego zdania. Zachęca do tego, by walczyć o swoje. Nie zmieniać się na siłę, by wpasować się w społeczne oczekiwania. By żyć „bez wstydu”: nie wstydzimy się swoich potrzeb, gorszych dni, swojego ciała, preferencji seksualnych, miłości i poglądów na życie.

Posłuchaj podcastu Sekspertki z Agnieszką Korsak

Podcastu można posłuchać także na platformie Spotify.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama