Patrz na świat po swojemu i wyraź to makijażem!
L’Oréal Paris wspiera kobiety w wyrażaniu swojej indywidualności. Rzeczywistość w olbrzymim stopniu odbieramy oczami, a to jak ją postrzegamy jest unikalne. Według nas jest to warte podkreślenia i pokazania.
- Promocja
"Świat Moimi Oczami" to kampania, w której wzięły udział trzy znane Polki związane z różnymi dziedzinami świata kultury i sportu. Każda z nich opowiada swoją historię, w której podkreśla indywidualny sposób patrzenia na świat i pokazuje, jaki rodzaj makijażu pomaga jej wyrażać to podejście.
Ewa Farna, piosenkarka o polsko-czeskim pochodzeniu, przedsiębiorczyni i mama, w kampanii mówi: "Dostrzegam siłę kobiecości". Jej historia skupia się na kobiecości rozumianej jako siła i świadomość – swoich emocji, potrzeb i swojego ciała. Maria Andrejczyk, lekkoatletka, zdobywczyni srebrnego medalu w rzucie oszczepem podczas Igrzysk Olimpijskich 2020, mówi: "Patrzę przed siebie i dążę do celu". Zwraca uwagę na niepoddawanie się przeciwnościom losu, pokonywanie własnego strachu i przekuwanie go w działanie i motywację do podejmowania dalszych wyzwań. Anna Karczmarczyk, aktorka teatralna i filmowa, a prywatnie mama, mówi "Widzę, jak marzenia napędzają mnie do działania". Swoją historią uczy, jak czerpać energię z marzeń i uświadamia, jak marzenia budują nasz sposób patrzenia na świat.
Kampania "Świat Moimi Oczami" nieprzypadkowo nawiązuje do oczu, siły spojrzenia. Kampania wspiera produkty do makijażu oczu marki L’Oréal Paris poprzez stworzenie tzw. looków, czyli pełnych makijaży dopasowanych do przekazu i historii każdej z ambasadorek. Looki (kobiecy, odważny i marzycielski) zostały koncepcyjnie opracowane i wykonane przez oficjalną makijażystkę marki, Agę Wilk. Do ich wykonania wykorzystano topowe produkty marki: maskary Volume Million Lashes, Bambi oraz nowość 2022 roku – Air Mascara 30H, a także eyelinery Perfect Slim i Matte Signature.
Stworzony przez oficjalną makijażystkę L’Oreal Paris Agę Wilk "look kobiecy", który reprezentuje Ewa Farna to połączenie subtelności, klasyki, szyku i odrobiny nonszalancji. "Zmysłowo, kobieco, nonszalancko i delikatnie. To uniwersalny, piękny makijaż, dobry na absolutnie każdą okazję! Wystarczy kilka makijażowych trików, by podkreślić urodę w nienachalny, niewidoczny sposób i sprawić byś poczuła się jak milion dolarów", mówi o looku Aga Wilk. To idealny make-up na co dzień, ale nie tylko - świetnie sprawdzi się na wielkie wyjścia, kiedy chcesz w sposób subtelny, ale efektowny podkreślić swoją urodę.
"Klasyczne oko z roztartym miękkim pędzlem bronzerem, cienką kreską wzdłuż linii rzęs i dyskretnie pomalowane, pięknie rozdzielone rzęsy - to makijaż, który skomplementuje każdy typ urody i każdy kształt oka! Całość kobiecego looku powinna być przede wszystkim lekka i prawdziwa, skóra ma być skórą w swoim najpiękniejszym, zdrowym, promienistym i świetlistym wydaniu" - dodaje Aga Wilk.
Nad konceptem kreatywnym kampanii "Świat Moimi Oczami" wraz z zespołem marketingu L’Oréal Paris pracowała agencja McCann, a za zdjęcia i materiały video odpowiada fotografka Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists.