Nowy koncept GUESS Activewear pop-up rozwija się w Polsce
Niewiele jest branż, które nie odczuły efektów epidemii i lockdownu. Szczególnie branża modowa ucierpiała ze względu na przestój w produkcji i zamknięcie sklepów. Jest jednak marka, która nabrała jeszcze większego rozpędu i właśnie otworzyła 4 nowe pop-upy w centrach handlowych, a w planach ma dwa kolejne.
- Redakcja
Międzynarodowa marka lifestyle'owa GUESS kontynuuje rozwój kolekcji Activewear, otwierając pop-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Asortyment kolekcji, który składa się z 60% produktów Athleisure i 40% Activewear, koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów.
Produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing, jak również z materiałów organicznych oraz pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w procesie uwzględniającym oszczędzanie wody i niższą emisję, niż ma to miejsce przy produkcji standardowych włókien wiskozowych. Innowacyjnym pomysłem jest kod QR na metce, dzięki któremu konsument może otrzymać informacji na temat zrównoważonych procesów produkcyjnych. Produkty z linii Activewear powstały z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.
Sklepy typu op-up powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak gdyńska Riviera, Posnania w Poznaniu, Copernicus w Toruniu, łódzkiej Manufakturze. W kolejnych miesiącach zaplanowane są otwarcia w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.
„Activewear to nie tylko odzież sportowa, to autentyczny wyraz stylu. Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment” - mówi Dyrektor Kreatywny GUESS Paul Marciano.
Pop-upy uzupełnią portolio marki GUESS w Polsce, które w tej chwili obejmuje 36 sklepów firmowych. Do końca roku marka planuje otwarcie 10 pop-upów Activewear w całej Europie, a kolejne otwarcia odbędą się w 2022 roku. Tymczasowe sklepy zostaną otwarte na początkowy okres sześciu miesięcy z możliwością przedłużenia do roku lub dłużej.