Nowa kampania IKEA zachęca nas do bycia sobą
„B. WHO YOU ARE - BĄDŹ SOBĄ” to kampania, którą pokocha każdy indywidualista.

- Redakcja
Na początku marca do salonów IKEA w całej Polsce trafiły produkty z nowej kampanii B. Who you are – bądź sobą, która jest efektem współpracy szwedzkiej marki z Beą Åkerlund. Ta modowa aktywistka jest jedną z ulubionych stylistek gwiazd. Współpracowała już m.in. Madonną, Beyoncé, Lady Gagą i Rihanną, które tak samo jak ona, kochają podkreślać swój unikatowy wizerunek.
W kolekcji OMEDELBAR znajdziemy 33 produkty, które zamienią nasze sypialnie i garderoby w miejsca pełne luksusu, kreatywności i przepychu. W ofercie dostępne są m.in. szklane wazony w kształcie kapelusza lub buta, czerwone usta, które Bea Åkerlund zamieniła w miękką poduszkę, miski w formie korony, a także baldachim, wyjątkowe fotele, czy podnóżek ze schowkiem.
ZOBACZ TAKŻE: IKEA chce wprowadzić hot dogi dla wegetarian
B. Who you are – bądź sobą to hasło kolekcji, które jednocześnie jest mottem Bei Åkerlund. Jak sama powiedziała, zawsze chciała dzielić się nim ze światem, zachęcać do wyrażania siebie i bycia kreatywnym.
Zawsze miałam jasną wizję tego, czym powinna być ta kolekcja, od początku do końca. Mam nadzieję, że z jej pomocą zainspiruję ludzi do nieszablonowego myślenia, nakłonię ich do podejmowania ryzyka i dobrej zabawy. Dzięki temu zdecydują się kupić coś, czego nigdy nie spodziewaliby się znaleźć w IKEA. Krótko mówiąc – chcę, by ludzie zaczęli po prostu żyć pełnią życia
Musimy przyznać, że najnowsza kolekcja mebli i dodatków IKEI robi wrażenie i ciężko jest przejść obok niej obojętnie. Jeżeli chcecie wyrazić siebie nie tylko za pomocą ubrań, ale także przez swoje mieszkanie, to na pewno w asortymencie B. Who you are – bądź sobą znajdziecie coś dla siebie!
ZOBACZ TAKŻE: Ta kolekcja Ikea sprawi, że zostaniesz projektantem wnętrz!
1 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
2 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
3 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
4 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
5 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
6 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
7 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
8 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
9 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
10 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
11 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
12 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
13 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
14 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
15 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
16 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
17 z 17

Nowa kampania IKEI „B. Who you are – bądź sobą
Nowy GLAMOUR!
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz Także
„Twój czas na… zbrodnię”. Nowa kampania brandowa Storytel
Współpraca reklamowa
Wszystko dla wszystkich! Nowa kampania HalfPrice inspiruje
Współpraca reklamowa
Kampania PUMA Go Wild redefiniuje sport na nowo
Współpraca reklamowa
Apart x TEENS - kampania zainspirowana młodzieżową energią
Współpraca reklamowa
Marka Levi’s® startuje z nową kampanią, filmem tanecznym i globalnym castingiem!
Współpraca reklamowa
Odkryjcie nową linię do pielęgnacji skóry Wellosophy od Oriflame
Współpraca reklamowa