Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023
Fundacja Kobiety e-Biznesu ogłosiła 60 nominacji w II edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. To plebiscyt, w których eksperci z branży e-commerce i digital marketingu nagradzają przedsiębiorczynie za wybitne osiągnięcia w biznesie cyfrowym. Do 7 maja internauci głosowali na swoją faworytkę. Prestiżowa gala, podczas której zostaną wręczone statuetki, odbędzie się 18.05. w Pałacu Wilanowskim w Warszawie.
- współpraca reklamowa
Konkurs Kobieta e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.
Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń, z których Kapituła konkursu wyłoniła 60 nominacji w 8 kategoriach. Są wśród nich właścicielki małych i średnich firm, kobiety pracujące na etacie, mamy wychowujące dzieci. Wszystkie zajmują się działaniami związanymi z e-commerce, nowymi technologiami oraz e-marketingiem.
"Wspieranie kobiet i wzmacnianie ich pozycji w świecie biznesu jest dla Allegro szczególnie ważne i nierozerwalnie wiąże się z naszą Strategią Zrównoważonego Rozwoju. Zdajemy sobie sprawę, że w prowadzeniu i rozwoju własnego biznesu, równie ważne co kolejne narzędzia wspierające sprzedaż są edukacja, wymiana doświadczeń, promocja i odwaga. Właśnie dlatego, z dumą już po raz drugi jesteśmy partnerem Konkursu Kobieta e-commerce, który niewątpliwie przyczynia się do propagowania kobiecych i innowacyjnych e-biznesów" - mówi Marta Mikliszańska, Head of Group Public Affairs & ESG Allegro.
Aplikacja do tworzenia diet, platforma, na której są sprzedawane jadalne naczynia dla gastronomii, platforma oferująca system rezerwacji wizyt u specjalistów branży zwierzęcej, rozwiązanie do analizy doświadczeń użytkownika na stronach internetowych, a ponadto sklepy internetowe oferujące m.in. ekologiczną żywność, kosmetyki naturalne, modę cyrkularną, edukacyjne gry planszowe czy plannery motywujące do nauki języków obcych - to przykłady innowacyjnych e-biznesów, stworzonych i/lub prowadzonych przez Finalistki Konkursu Kobieta e-commerce 2023.
“Plebiscyt Kobieta e-commerce to szansa dla przedsiębiorczych kobiet na wypromowanie swojego e-biznesu i nowatorskich projektów. To także okazja dla szerokiej publiczności, aby poznać, docenić i wesprzeć pomysł, który ich zdaniem ma największe szanse na realizację. Dzięki plebiscytowi przedsiębiorcznie mają okazję na zdobycie uznania nie tylko wśród autorytetów e-commerce, ale także szerokiej publiczności.” - komentuje Dominika Wabich, PR Officer Ceneo.
W tegorocznej edycji Jury konkursu, złożone z ekspertów branży e-commerce i digital marketingu, będzie głosować na kandydatki w 8 kategoriach:
- Najlepszy sklep internetowy, której opiekunem jest Allegro,
- Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę przedstawiciel firmy Audioteka;
- Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo;
- Innowacja w e-commerce której patronuje InPost;
- Odpowiedzialny e-commerce, której patronem jest Modivo;
- Najlepszy start-up e-commerce, której partnerem są Przelewy24
- Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której partnerem jest Allaboutlife.pl,
- The best influencer dla e-commerce, której partnerem jest They.pl
Tytuł w każdej z kategorii otrzyma kobieta, która w ciągu ostatniego roku wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w obszarze handlu internetowego lub jest liderką projektów digitalowych i e-marketingowych. Innowacyjne podejście, szeroka wiedza i kreatywność kobiet stanowią o sukcesie wielu firm, również Audioteki. Tym bardziej cieszę się, że jako partner ponownie bierzemy udział w inicjatywie, której celem podkreślenie roli kobiet, w tworzeniu najciekawszych, nowatorskich projektów związanych z sektorem e-commerce. Wszystkim uczestniczkom życzę powodzenia, dalszych sukcesów w rozwijaniu pomysłów na biznes, także zachęcam do rozwoju w sferze audio -komentuje Arkadiusz Seidler, CEO Audioteki. Konkurs nagradza też kobiety, które z sukcesem łączą macierzyństwo z pracą zawodową oraz influencerki koncentrujące się na rozwijaniu swoich kanałów w social mediach i w ten sposób wspierają rozwój sprzedaży online.
Niezależnie od decyzji Jury, każda z nominowanych kandydatek ma szansę na nagrodę w kategorii Wybór Internautów. Zwyciężczyni z największym procentowym udziałem głosów, które zostały oddane do 7 maja 2023 roku przez Internautów, otrzyma oprócz tytułu i statuetki Kobieta e-commerce 2023 również nagrodę pieniężną.
Więcej informacji oraz głosowanie na stronie.
1 z 2
Kobieta e-commerce
2 z 2
Kobieta e-commerce