Reklama

Czy dobra zabawa, dbanie o siebie i ekologia mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Udowodniła to marka Garnier w czasie Olsztyn Green Festival, który odbył się w weekend 11-13 sierpnia nad jeziorem Ukiel.

Reklama

Piękna pogoda, natura, zieleń i mazurski klimat łączyły się z debatą nad poważnymi tematami. Podczas paneli dyskusyjnych goście rozmawiali na temat stanu środowiska i zadań, jakie stoją przed nami wszystkimi, aby poprawić kondycję planety. Nie zabrakło też gwiazd. Na scenie pojawili się między innymi Dawid Podsiadło, Nosowska, Brodka czy Krzysztof Zalewski.

Garnier jeszcze bliżej natury

Na uczestników festiwalu czekała niecodzienna strefa marki Garnier. Zainteresowane osoby mogły wykonać badanie skóry głowy, włosów, poznać ciekawostki naukowe, a także spotkać się z kosmetologiem oraz trychologiem. Goście dowiedzieli się też, czym jest Green Science oraz mieli możliwość poznania zielonych produktów marki Garnier. Chodzi oczywiście o kosmetyki do włosów, skóry i koloryzacji, np. Serum Vitamin C na dzień, odżywki lamelarne Hair Food Drink czy kultowe maski do włosów Hair Food.

Niezwykle ważny panel na temat ekoedukacji konsumentów

Marka Garnier doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że wszystkie decyzje zakupowe są ważne. Zarówno ogromne firmy, jak i każdy z nas wpływa na środowisko. „Jak ważny jest świadomy wybór” - na ten temat wypowiadali się goście marki Garnier: artystka Ofelia, influencerka Ola Czajkowska (@ekoalternatywa) oraz Justyna Garbowska – Brand Champion marki Garnier.

Strategia naszej marki polega na konsekwentnym angażowaniu się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Skupiamy się na tym, aby produkty przez nas dostarczane były nie tylko skuteczne, ale także ograniczały negatywny wpływ na środowisko. Stąd także podjęta przez nas inicjatywa Green Beauty, w ramach której nasze zielone zobowiązania realizujemy w pięciu obszarach. Są to opakowania, formuły produktów, proces produkcji, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców oraz zarządzanie plastikiem – komentuje Justyna Garbowska Garnier Brand Champion & Sustainability Leader Consumer Product Division L’Oreal.

Garnier Green Beauty For All!

To niezwykle ważne hasło niejednokrotnie pojawiało się podczas paneli dyskusyjnych. Zielone piękno dla każdego to dla marki Garnier istotna obietnica. Warto wiedzieć, że duża część produktów Garnier wytwarzana jest w podwarszawskiej fabryce, w której wykorzystywany jest m.in. zamknięty obieg wody. Od 2000 roku żaden odpad nie trafia na wysypisko – są one przetwarzane na np. cegłę, wieszaki albo pasty BHP do czyszczenia. Od 2021 roku marka Garnier jest certyfikowana przez Organizację Cruelty Free International działającą na rzecz dobrostanu zwierząt.

Bycie eko, dokonywanie mądrych wyborów konsumenckich oraz dbanie o siebie to ważna sprawa. Zarówno dla marki Garnier, jak i dla każdego z nas!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama