Reklama

Pierwowzorem Instagram Stories był popularny jeszcze kilka lat temu Snapchat, chociaż w wielu kwestiach bardzo się od niego różni. Kiedy w 2016 roku twórcy aplikacji zaimplementowali nową funkcję, użytkownicy byli sceptycznie nastawieni, ale szybko wyczuli w niej potencjał. Po dwóch latach od premiery dziennie korzysta z niej ponad 400 milionów osób. Instagram Stories pozwala komunikować się ze znajomymi za pośrednictwem zdjęć i krótkich wideo, ale jest również potężnym narzędziem w pracy influencerów oraz marek, które budują świadomość na Instagramie.

Reklama

Zaledwie wczoraj pisaliśmy o najnowszej funkcji Instagrama, czyli możliwości nagrywania wiadomości głosowych na Direct Message. Komunikator aplikacji jest o tyle wygodny, że dzięki niemu możemy wysyłać zdjęcia lub filmy bezpośrednio z Ig, bez konieczności używania linków. Ikona mikrofonu znajduje się w pasku, w którym tworzymy wiadomość i może trwać maksymalnie 1 minutę. Jakość nagrań jest na wysokim poziomie, dlatego nie trzeba martwić się o to, że druga osoba nas nie zrozumie. Ale na Instagram Stories pojawiła się kolejna aktualizacja „Odliczanie”.

Na czym polega nietypowa funkcja Instagram Stories „Odliczanie”?

Aby móc korzystać z nowej funkcji, musicie zaktualizować aplikację. „Odliczanie” znajduje się w górnym prawym roku Insta Stories (tam, gdzie „Lokalizacja”, GIF-y etc.). Aby dodać ją do naszej relacji, należy napisać tytuł wydarzenia, do którego chcemy sprawdzić, ile czasu zostało oraz wprowadzić konkretną datę w wymagane pole. Jeśli zaznaczycie zgodę na udostępnianie w relacjach znajomych Waszego odliczania, będą mogli przyłączyć się do Was. Istnieje również możliwość włączania przez Waszych obserwatorów przypomnień do danego wydarzenia. Co więcej, możecie także zmienić kolor tabliczki „Odliczanie” na różowy, żółty, szary i wiele więcej! Co myślicie o nowej funkcji Instagram Stories?

Reklama

Jak usunąć konto na Instagramie? >>>

Reklama
Reklama
Reklama