Salt Wave by Porsche już za niespełna tydzień zaprosi na festiwal, który odmienia wizerunek nadmorskiego kurortu. Nad brzegiem zatoki stanie zatopiona w wodzie Scena Porsche, a kilka metrów od niej Main Stage. Przez dwa dni zagrają najpopularniejsi w Polsce raperzy i DJ-e oraz zagraniczne gwiazdy, których wrażliwość muzyczna zdobyła miliony fanów na całym świecie. Częścią tegorocznej edycji festiwalu jest też wyjątkowy projekt specjalny, muzyczne spotkanie JIMKA i Maro. Polski kompozytor i portugalska multiinstrumentalistka pracują nad wyjątkowym live actem, który zabrzmi pierwszego dnia festiwalu.

Karnety i bilety jednodniowe są dostępne na www.saltwave.pl.

Kiedy zapytano mnie, z kim najbardziej chciałbym wystąpić, to bez wahania powiedziałem: Maro. Dla mnie to TOP 3 głosów na świecie. Nie mogę się doczekać wspólnego występu. Będzie to na pewno coś zupełnie innego niż wszystko, co zrobiłem do tej pory – mówi Jimek.

Jak projekt zabrzmi wśród dźwięków morskich fal?

Chciałbym zrobić coś, czego nikt nie robi, bo jest po prostu bardzo trudne. Buduję taki set up, który mi pozwoli na to, żeby robić dużo rzeczy samemu. To jest impreza, granie na plaży latem i oczywiście jest ta ciągotka, żeby dać to coś prostego, co działa, jest skuteczne, tylko wszyscy to robią – dodaje Jimek, podkreślając, że nie chciałby iść na skróty i stawiać na sprawdzone rozwiązania.

Materiały prasowe

Pewne jest jedno – projekt będzie obfitował w niespodzianki, a jedną z nich będzie rola Maro, na temat której JIMEK nie chce zdradzać zbyt wiele. Premierowy koncert tego niecodziennego muzycznego spotkania dwóch artystycznych dusz już 2 sierpnia.

Materiały prasowe

Tego samego dnia na Main Stage zagra też Taco Hemingway, PRO8L3M, YellowStraps oraz Maro ze swoim autorskim repertuarem, a na Porsche Stage DJ sety zaprezentują Brita Arnold, Chloe Martini i Nowosad. Drugiego dnia festiwalu będzie można przenieść się w klimat soulu, jazzu i wspomnień, bo na dwóch scenach zagrają Jordan Rakei, SBTRKT, J. Bernardt, Lordofon, Great Gable oraz Flirtini, Booguta i Felipe Baldomir.

Materiały prasowe

Coś więcej niż dźwięki

Salt Wave by Porsche to nie tylko muzyka. To również przykuwające wzrok strefy partnerów i sponsorów, okazja do zrobienia zdjęć na tle zatopionego w zatoce ledonu festiwalowego czy rozmów na wygodnych leżakach w strefie chillu. W tym roku festiwal przenika się też z modą, a wszystko za sprawą współpracy z marką Ania Kruk.

Materiały prasowe

Kolekcja sea, SALT, WAVE by ANIA KRUK nawiązuje do wody, fal i niepowtarzalnej atmosfery festiwalu Salt Wave by Porsche. Biżuteria jest połączeniem falistych kształtów i srebra, tworzących razem idealną kombinację, która podkreśli każdy festiwalowy look. Więcej o kolekcji można przeczytać tutaj.

Materiały prasowe

Poznaj artystów festiwalu i kup karnet!

Zanurz się w muzyce artystów Salt Wave by Porsche słuchając festiwalowej playlisty dostępnej tutaj. Dzienny harmonogram festiwalu dostępny jest na www.saltwave.pl, gdzie można tez kupić karnety i bilety jednodniowe oraz bilety na pole namiotowe i miejsce dla kamperów.

Na wydarzenie zaprasza poznańska agencja koncertowa Good Taste Production. Sponsorem tytularnym jest Porsche Polska. Sponsorem głównym: Somersby. Partnerami: Vespa, Ania Kruk Jewellery, Alcalia, Gmina Jastarnia. Patronami medialnymi: Wyborcza.pl, Muno, Vibez, Newonce, Trójka – Program Trzeci Polskiego Radia oraz KMag.

Materiały prasowe

Harmonogram festiwalu:

2 sierpnia
Main Stage: Taco Hemingway, PRO8L3M, JIMEK x MARO (projekt specjalny Salt Wave by Porsche), Maro, YellowStraps
Porsche Stage: Brita Arnold, Chloe Martini, Nowosad

3 sierpnia
Main Stage: Jordan Rakei, SBTRKT, J. Bernardt, Lordofon, Great Gable
Porsche Stage: Flirtini, Booguta, Felipe Baldomir

Materiały prasowe

Materiał promocyjny marki Porsche