#modanawroclaw, czyli influencer @Lukebook.pl w stylowej sesji zachęca do odwiedzin Wrocławia
Moda na Wrocław trwa od lat! Ponad 5 milionów turystów odwiedza każdego roku stolicę województwa dolnośląskiego. Teraz miasto, które aktywnie działa w mediach społecznościowych, startuje z kampanią #modanawroclaw. Do projektu został zaproszony wielbiciel Wrocławia i pasjonat mody – Łukasz Kędzior znany w sieci jako @lukebook.pl. W wyjątkowej sesji modowej influencer pokazuje niezwykłe zakamarki Wrocławia i stylizacje, które oddają charakter danego miejsca.
- Redakcja
Wrocław jest zdecydowanie jednym z najbardziej „instafriendly” miast w Polsce. Na każdym rogu znajdują się niezwykłe zabytkowe budowle, które przeplatają się z architekturą nowoczesną. Miasto położone nad Odrą słynie z ponad 100 mostów, które są charakterystyczne dla zabudowy Wrocławia. To również miasto artystów, którzy mogą tu wyrażać siebie, tworząc instalacje, wystawy czy happeningi. Piękno miasta można podziwiać na prężnie działającym profilu na Instagramie @wroclaw_official, który śledzi ponad 115 tysięcy obserwatorów oraz koncie @visitwro.
Dziś Wrocław zaprasza kreatorów mody i stylistów do inspirowania się miastem, odkrywania jego potencjału i przekładania go na autorskie kreacje. Jesień sprawia, że chcemy zadbać o siebie i bliskich także poprzez elegancką, a zarazem praktyczną garderobę. Dlaczego nie włączyć w nią ducha miasta?
W kampanii #modanawroclaw influencer Łukasz Kędzior (@lukebook.pl) został poproszony o przygotowanie swojej interpretacji jesiennych trendów w nawiązaniu do najpiękniejszych miejsc Wrocławia.
Sesja zdjęciowa #modanawroclaw odbyła się w pierwszych dniach października w takich miejscach jak: Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i modna śniadaniownia „Bułka z masłem” oraz bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.
Moda była tylko uzupełnieniem pięknej wrocławskiej architektury. Stylizacje opierały się zarówno na ubraniach i akcesoriach światowych domów mody, takich jak: Balenciaga, Dior, Alexander McQueen, Bottega Veneta czy Nick Foquet, a także popularnych marek jak Ecco.
Zdjęcia wykonał Grzegorz Pastuszak z Studio ONE Creative More, natomiast za produkcję sesji odpowiadała Agata Brodzka – Dyrektor Zarządzająca Platinium Cast, natomiast stylizacje przygotował Łukasz Kędzior.
Wkrótce na profilach @lukebook.pl, @wroclaw_official, @visitwro zostanie ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie wyjazd dla dwóch osób połączony ze zwiedzaniem Wrocławia i sesją zdjęciową w klimacie świątecznym. Zadaniem będzie przygotowanie stylizacji i pokazanie swojej interpretacji hasła #modanawroclaw. Stay tuned!
1 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
2 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
3 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
4 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
5 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
6 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
7 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
8 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
9 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
10 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw
11 z 11
Influencer Lukebook w sesji dla miasta Wrocław #modanawroclaw