Reklama

McDonald's i MTV postanowiły w wyjątkowy sposób uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet, odwracając swoje logo po raz pierwszy w historii. W ten sposób wyglądają jak „W” od słowa „Women”. Obydwie firmy zakomunikowały to na swoich mediach społecznościowych, podkreślając, jak ważną rolę w budowaniu ich marek odgrywają kobiety. Oprócz tego stacja muzyczna, wyświetlając 8-go marca teledyski artystek, zmieniała również na ten moment logo.

Reklama

Frytki McDonald’s przyspieszają wzrost włosów?! >>>

Reklama

Globalna sieć fast foodów poszła o krok dalej i nie tylko odwróciła logo na wszystkich oficjalnych kanałach social media. Lokal w kalifornijskim mieście Lynwood w Dniu Kobiet witał gości charakterystycznymi łukami, ale odwróconymi do góry nogami.

Po raz pierwszy w naszej historii symbolicznie odwrócimy nasze logo, by uczcić wszystkie niezwykłe kobiety i ich osiągnięcia, szczególnie panie, które są gośćmi oraz te, które pracują w naszych restauracjach. Od najniższych do najwyższych stanowisk kobiety odgrywają kluczowe role w budowaniu sukcesu naszej sieci, za co jesteśmy zobowiązani.

Reklama
Reklama
Reklama