Reklama

Nagrany w Polsce spot przepełniony jest pozytywną energią, dynamiczną muzyką i nietuzinkowymi stylizacjami bohaterów. Reklama wprowadza odbiorców w pogodny nastrój świąt, a radość jest jeszcze większa, ponieważ prezenty znanych marek taniej, znajdziemy w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Reklama

Bohaterką tegorocznej kampanii TK Maxx jest młoda dziewczyna, którą poznajemy, gdy po wspólnym świętowaniu opuszcza rodzinny dom. Jej tata, choć docenia wspaniałe prezenty jakie otrzymał, jednocześnie martwi się, że były one dużym wydatkiem. Dziewczyna uspokaja go, stwierdzając, że „po prostu weszła do TK Maxx”, gdzie markowe prezenty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce na świecie. Będący pod wrażaniem ojciec gratuluje swojej córce przybijając jej piątkę. Inicjuje to energiczny taniec bohaterki w rytm syntetycznego hitu Supernatural Marca Carrone z 1977. W tanecznym kroku dziewczyna przybija piątki ze wszystkimi, którzy gratulują jej znalezienia markowych prezentów taniej.

Tegoroczna presja finansowa, którą odczuwamy wszyscy i konieczność szukania oszczędności podczas przygotowań do świąt sprawia, że TK Maxx staje się naturalnym wyborem konsumentów chcących zachować grudniowy splendor w niższej cenie. Sieć sklepów oferuje markowe upominki w aż 6 działach: moda damska, męska, produkty dla dzieci, produkty dla domu, obuwie i akcesoria. Dzięki temu pod jednym dachem TK Maxx znajdziemy taniej wyjątkowe prezenty dla każdego.

Reklama

Tegoroczny spot jest pierwszą reklamą TK Maxx, która została nakręcona w Polsce. Reżyserią zajął się Max Siedentopf, natomiast koncept kreatywny już po raz siódmy z rzędu przygotowywała agencja Wieden+Kennedy London. Za działania mediowe odpowiada dom mediowy Mindshare, a za komunikację PR, Social i Influence – agencja Ogilvy. Świąteczna reklama TK Maxx jest emitowana w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast półtora-minutowy film można obejrzeć online.

Reklama
Reklama
Reklama