Mama to miłość. Poznaj najnowszą kampanię marki Apart na Dzień Mamy
26 maja obchodzimy w Polsce niezwykłe i szczególne święto - Dzień Mamy. Z tej okazji marka Apart przygotowała specjalną kampanię, do udziału w której zaprosiła swoją ambasadorkę w Czechach Monikę Bagarovą wraz z mamą. Ten wyjątkowy duet stworzył przed obiektywem opowieść o wzajemnej czułości i miłości.
Moniki Bagarovej w Czechach nie trzeba przedstawiać. To popularna piosenkarka i bizneswoman, a urzekająca osobowość, talent i uroda sprawiają, że gwiazda zgromadziła na instagramowym koncie blisko milion obserwatorów, co jest imponującym gronem, biorąc pod uwagę ogólną liczbę ludności w Czechach.
W kampanii Apart na Dzień Mamy Monika Bagarova wystąpiła ze swoją mamą, również noszącą imię Monika. Obie panie łączy - poza imieniem i niewątpliwą urodą - silna więź i bliskość, którą wspaniale oddały na zdjęciach oraz filmach zrealizowanych w ramach kampanii. Pięknym dopełnieniem tej historii jest biżuteria Apart dla mamy i córki, w tym wybrana z myślą o prezencie dla mamy z okazji jej majowego święta. Taki upominek jest cenny, cieszy każdego dnia, a przy tym kryje w sobie coś bardzo ważnego - wyjątkowe znaczenie. Piękny przekaz niosą ze sobą srebrne zawieszki, naszyjniki i bransoletki ozdobione słowem Mama. Równie wielką siłę ma serce - uniwersalny symbol miłości, który podarowany w Dzień Mamy wyrazi tak wiele bez słów, a noszony będzie przypominał o tym codziennie. Największy wybór biżuterii z sercem jest dostępny w kolekcji Apart Love Love, natomiast linia Kolory to biżuteria pełna wibrujących barw i motywów, doskonale wpisujących się w wiosenny klimat Dnia Mamy. Z kolei mamie, która uwielbia w ogóle biżuterię i świetnie orientuje się w trendach, można podarować modne w tym sezonie wzory: złote lub srebrne łańcuchy, kolczyki koła w różnych odsłonach, nowoczesny pierścionek, wzory z minimalistycznymi motywami dekoracyjnymi lub perły w klasycznym albo casualowym wydaniu. To nie wszystkie inspiracje prezentowe na Dzień Mamy, które prezentuje ambasadorka marki Apart Monika Bagarova ze swoją mamą.
Kampania powstała w studio, dzięki czemu znakomicie udało się uchwycić intymną relację dwóch, tak bardzo z sobą związanych kobiet - mamy i córki.
Materiał promocyjny marki Apart