Reklama

W tym artykule:

  1. Spadiora prezentuje limitowaną apaszkę „Feminimal”
  2. Spadiora „Feminimal”. Kupując – pomagasz
Reklama

Spadiora przyłącza się do akcji Różowa Wstążka, prezentując limitowaną, różową apaszkę „Feminimal”, wykonaną z naturalnego jedwabiu, z której zysk ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Właścicielka marki, Marta Lech-Maciejewska zamierza również szerzyć inicjatywę „Czerwonej Teczki”. To coś naprawdę wyjątkowego.

Spadiora prezentuje limitowaną apaszkę „Feminimal”

Październik, miesiąc Różowej Wstążki, czyli kampanii na rzecz popularyzacji tematu raka piersi oraz badań profilaktycznych, to szczególnie ważny czas dla marki Spadiora. Po raz kolejny jej twórczyni, Marta Lech-Maciejewska wraz ze swoim zespołem dokłada „cegiełkę” do walki o kobiece zdrowie.

W październiku róż staje się manifestem kobiecości, niezwykłej siły, opowieści o odwadze, doceniania i samoakceptacji. Od samego początku Spadiorze przyświecał cel, by na jedwabiu poruszać tematy ważne społecznie. Dzięki różowej apaszce możemy afiszować swoje uczucia i wspierać kobiety. Dodatkowo sama mierzę się z chorobą, więc temat nigdy nie był mi tak bliski jak teraz.

Chciałabym, żeby ten różowy październik przypominał nam o badaniach profilaktycznych, nie tylko w zakresie piersi, ale holistycznie – podkreśla Marta Lech-Maciejewska, właścicielka marki Spadiora.

Apaszka w unikalny wzór „Feminimal” to pochwała kobiecego piękna, które niezależnie od historii swój początek bierze z natury. To manifest kobiecej różnorodności, w której odnajdujemy swoją tożsamość. W dobie ujednoliconych kanonów piękna warto pamiętać, że to właśnie różnorodność daje nam poczucie wyjątkowości. Nawet jeśli droga do akceptacji siebie jest kręta i wyboista. Apaszka nakłania nas również do zastanowienia nad tym, w czym upatrujemy swoje piękno i co sprawia, że czujemy się wartościowe.

mat. prasowe

Spadiora „Feminimal”. Kupując – pomagasz

Różowa apaszka „Feminimal” naprawdę czyni dobro – 100% zysku z jej sprzedaży marka Spadiora przeznaczy na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, które równo 20 lat temu założył ksiądz Jan Kaczkowski.

W ramach działań charytatywnych Marta Lech-Maciejewska wesprze również inicjatywę „Czerwona teczka”. Jest to pomysł Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, który powstał jako uzupełnienie kampanii Zaufaj Bliskości. Czerwona teczka to miejsce, w którym umieszczamy wszystkie istotne informacje na temat tego, co należy zrobić po naszej śmierci. To przewodnik dla bliskich, dokumenty i wskazówki, które instruują, jak sprawnie działać i zadbać o wszystkie sprawy.

Bardzo poruszyła mnie niezwykła inicjatywna „Czerwonej Teczki”. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Myślę jednak, że przygotowanie takiego zbioru informacji oraz dokumentów to przejaw miłości i troski o naszych bliskich – mówi Marta Lech-Maciejewska.

Reklama

Charytatywna apaszka „Feminimal” w kolorze różowym jest dostępna w sklepie internetowym marki www.spadiora.pl i to właśnie tam możecie ją kupić.

„Ta dziewczyna, którą byłam przed diagnozą – nastawiona na spełnienie oczekiwań innych, już nie wróci. Na szczęście” - mówi Marta Lech-Maciejewska.

Marta Lech-Maciejewska, znana w sieci jako Superstyler, szczerze opowiada o swojej chorobie i wyznaje, że była początkiem dobrych zmian.
Beauty
Content Studio
Reklama
Reklama
Reklama