Reklama

Założona w 1993 roku marka Simple słynie z funkcjonalnych fasonów, szlachetnych materiałów i eleganckich detali. Od początku istnienia kojarzyła się z luksusem na co dzień, indywidualnym podejściem do Klientki i równouprawnieniem kobiet na rynku pracy. W butikach polskiej firmy ubierały się menedżerki, prawniczki i przedstawicielki wolnych zawodów, szukające strojów do biura, które wykraczałyby poza schemat zachowawczej garsonki.

Reklama

Teraz Simple powraca. Na profilu marki na Instagramie widnieje już tajemnicza zapowiedź nowego otwarcia – „Simple is back”. Reaktywacja Simple stała się możliwa dzięki grupie CCC, która pragnie dotrzeć do kobiet pamiętających dawne Simple, a także ich młodszych sióstr, córek i wszystkich dziewczyn, które też cenią dobry dizajn, funkcjonalność oraz perfekcję wykonania.

Szanując tradycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, grupa CCC wprowadzi także szereg zmian – między innymi zadba o to, by kolekcje Simple dotarły do jak najszerszego grona odbiorców. Wysokiej jakości ubrania będą się plasować na średniej półce cenowej.

Pierwszą kolekcję Simple w nowym wcieleniu można już kupić na MODIVO.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama