Reklama

Strefa przez dwa dni przyciągała spojrzenia najbardziej wymagających uczestników wydarzenia. Świat mody przeplatał się tam z ze światem muzycznym, przy akompaniamencie najlepszych bitów i w towarzystwie wspaniałych gości: gwiazd sceny muzycznej, twórców ze świata social mediów, stylistów i wielu innych.

Reklama

Zainspirowany odważnymi głosami wschodzących artystek i artystów, Tezenis przedstawił nowe Manifesto „Music for the body” niezwykle widoczne w outfitach gości pojawiających się w strefie. Detale z klejnotów, dżetów i cekinów w połączeniu z metalicznym materiałem tworzyły kreacje, których nie powstydziłaby się żadna festiwalowiczka i fanka dobrego brzmienia. Wśród gości można było zobaczyć wokalistkę i nową ambasadorkę marki Roksanę Węgiel, która zachwyciła swoją stylizacją z wykorzystaniem srebrnej sukienki z nowej kolekcji - Limited Edition. Nie zabrakło również Maffashion i Angeliki Muchy, które wspierają markę i cieszą oko stylizacjami z wykorzystaniem produktów z jej oferty.

Reklama

Nieodłączną częścią strefy były różnorodne atrakcje przygotowane dla gości specjalnych oraz festiwalowiczów. Przez dwa dni festiwalu w strefie Tezenis można było zrobić kolorowe makijaże i fryzury, fake piercing, fake tattoo kończąc na zdjęciu z fotobudki i filmiku z NeverHave I ever, które stanowiły piękną pamiątkę z wizyty w strefie. Tezenis wyszedł również spoza strefy urozmaicając outfity festiwalowiczów brandowanymi torebkami i bandamami, które w połączeniu z charakterystycznym makeoverem były najlepszą wizytówką tego, co działo się w środku.

Reklama
Reklama
Reklama