Reklama

W tym artykule:

  1. Kampania Samsung „Wyróżnij się”: rozmowa z Julią Wieniawą i Żabsonem
  2. Galaxy Playground: wyjątkowa przestrzeń dla wszystkich estetek i estetów
Reklama

Kampania Samsung „Wyróżnij się”: rozmowa z Julią Wieniawą i Żabsonem

W ramach kampanii Samsung „Wyróżnij się” zorganizowano panele dyskusyjne z artystami, którzy nie boją się być sobą. Wśród gości pojawili się m.in. ambasadorzy marki, Julia Wieniawa i Żabson. Przeanalizowali oni wzdłuż i wszerz tematy dotyczące tego, jak w dzisiejszym świecie nie przejmować się niekonstruktywną opinią innych. Szczególnie wtedy, kiedy się wyróżniasz.

Materiały prasowe

Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród młodych, świadomych osób, które pragną rozwijać swoje pasje, dbać o komfort psychiczny i swobodnie wyrażać siebie. Fani artystów i marki Samsung wypełnili po brzegi salę Galaxy Playground.

Materiały prasowe

Hasła przewodnie tego spotkania to „Odporni na wujków dobra rada” i „Odporni na gadanie”. W szczerej, emocjonalnej rozmowie udział wzięła też Ada Hyżopska oraz Włodi4444. Panel poprowadziła psycholożka, Aldona Drąg (IG: @dajsiezwariować).

Ambasadorzy marki zdradzili, jak nie bać się być sobą, bez względu na opinię innych. Podczas rozmowy Włodi4444 stwierdził:

Nikt nie będzie wiedział lepiej, jak być sobą, niż ty sam.

Żabson wyjaśnił, dlaczego nigdy nikogo nie udawał, nawet jeśli bycie sobą wiązało się z nieprzyjemnymi sytuacjami.

Trudniej chyba udawać kogoś, kim się nie jest, niż żyć jako ty - podsumował artysta.

Materiały prasowe

Ada Hyżopska podzieliła się własnymi sposobami na stereotypowe reakcje otoczenia i... zaraziła wszystkich swoją dobrą energią. Jej sposób na radzenie sobie z hejtem? Własna pasja i towarzystwo najbliższych.

Z kolei Julia Wieniawa przyznała, że sama ostatnio mierzyła się z negatywnymi komentarzami na swój temat. Przy okazji poradziła fanom, aby zawsze starali się kibicować swoim bliskim i bardziej skupiać na tym, co pozytywne. Nawiązała także do destrukcyjnych sytuacji, w których mamy tendencję do skupiania się na potknięciach innych, zamiast inspirować się cudzymi sukcesami.

Materiały prasowe

Skąd wziął się pomysł na tę kampanię? Wyjątkowość produktu Samsung wydała się zbliżona do tego, z czym mierzy się każda wyjątkowa osoba - z większym oczekiwaniem w kwestii radzenia sobie w różnych, niełatwych okolicznościach. Jesteś barwny i wyjątkowy? Bądź odporny. Podobnie jak Galaxy Z Flip4, składany smartfon od Samsung.

Chęć wyróżnienia się z tłumu to coś, co nas nakręca i inspiruje, ale wymaga też sporej odwagi. Często jest postrzegane jako coś złego, niepasującego i niezrozumiałego. Właśnie dla takich nietuzinkowych osób tworzymy nasze urządzenia Galaxy (...) Razem z Julią i Żabsonem zachęcamy do pielęgnowania w sobie tej wyjątkowości - podsumowała Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics.

Zobacz wideo z udziałem Julii Wieniawy i Żabsona

Podczas spotkania panowała bardzo rodzinna atmosfera, która pozwoliła szczerze opowiedzieć o swoich doświadczeniach nie tylko artystom, ale również gościom. Poza panelem dyskusyjnym wszyscy mogli skorzystać także z usługi manicure i stworzyć na swoich paznokciach oryginalne, niebanalne wzorki. Ten punkt nie był oczywiście przypadkowy. Bardzo często o swoich problemach (poza profesjonalnymi konsultacjami z psychologiem/psychiatrą) rozmawiamy także z rodziną, przyjaciółmi czy też osobami, z którymi zbudowaliśmy pewną specyficzną relację (takimi jak np. fryzjer czy właśnie kosmetyczka, która zawsze chętnie nas wysłucha i postara się coś poradzić).

Content Studio

Galaxy Playground: wyjątkowa przestrzeń dla wszystkich estetek i estetów

Miałam przyjemność wziąć udział w panelu dyskusyjnym z Julią Wieniawą i Żabsonem, dzięki czemu odwiedziłam przestrzeń Galaxy Playground stworzoną przez Samsung Electronics. Mieści się w niepozornej kamienicy (w samym sercu Warszawy) i zachwyca nie tylko genialnym designem, ale też interesującymi eventami. Przy ul. Chmielnej dzieje się prawdziwa magia! Zabawa światłem i grawitacją, niezapomniane wrażenia audiowizualne, seanse filmowe, panele dyskusyjne z artystami, warsztaty (np. fotograficzne), urokliwe zakamarki, kameralne koncerty - to tylko namiastka atrakcji odbywających się przy Chmielnej 18 w Warszawie. Wstęp do Galaxy Playground jest darmowy, ale na część zamkniętych wydarzeń obowiązują zapisy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.

Spiesz się, to miejsce działa tylko do 29 kwietnia.

Content Studio

W Galaxy Playground znajdziesz aż 8 nowocześnie zaaranżowanych, inspirujących stref, które będą genialnym tłem do twoich zdjęć czy materiałów wideo (np. tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją). Jeśli lubisz udostępniać w sieci niebanalny content, wizyta w tym miejscu to coś dla ciebie. Mnie szczególnie urzekła możliwość zrobienia sobie oryginalnych selfie. Przyznaję uczciwie - niełatwo było mi opuścić tę przestrzeń, choć spędziłam w niej kilka godzin.

Content Studio
Content Studio

Zobacz relację z wizyty w tym magicznym miejscu.

Content Studio
Reklama

Agencja VMLY&R jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground, za produkcję z kolei odpowiada agencja 10team. Przestrzeń Galaxy Playground współtworzą wyjątkowi partnerzy: Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, Newonce.

Reklama
Reklama
Reklama