Kampania Samsung „Wyróżnij się” z udziałem Julii Wieniawy i Żabsona: szczera rozmowa o byciu sobą w wyjątkowej przestrzeni Galaxy Playground
Julia Wieniawa i Żabson to ambasadorzy najnowszej kampanii Samsung Galaxy. Ich ostatnie spotkanie z fanami zaowocowało godzinami inspirujących rozmów. Jak być sobą w dzisiejszych czasach? Skąd brać do tego odwagę? Jak nie przejmować się opinią innych? Oto, jakie podejście do tych kwestii mają gwiazdy.
- Samsung w Glamour.pl
W tym artykule:
- Kampania Samsung „Wyróżnij się”: rozmowa z Julią Wieniawą i Żabsonem
- Galaxy Playground: wyjątkowa przestrzeń dla wszystkich estetek i estetów
Kampania Samsung „Wyróżnij się”: rozmowa z Julią Wieniawą i Żabsonem
W ramach kampanii Samsung „Wyróżnij się” zorganizowano panele dyskusyjne z artystami, którzy nie boją się być sobą. Wśród gości pojawili się m.in. ambasadorzy marki, Julia Wieniawa i Żabson. Przeanalizowali oni wzdłuż i wszerz tematy dotyczące tego, jak w dzisiejszym świecie nie przejmować się niekonstruktywną opinią innych. Szczególnie wtedy, kiedy się wyróżniasz.
Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród młodych, świadomych osób, które pragną rozwijać swoje pasje, dbać o komfort psychiczny i swobodnie wyrażać siebie. Fani artystów i marki Samsung wypełnili po brzegi salę Galaxy Playground.
Hasła przewodnie tego spotkania to „Odporni na wujków dobra rada” i „Odporni na gadanie”. W szczerej, emocjonalnej rozmowie udział wzięła też Ada Hyżopska oraz Włodi4444. Panel poprowadziła psycholożka, Aldona Drąg (IG: @dajsiezwariować).
Ambasadorzy marki zdradzili, jak nie bać się być sobą, bez względu na opinię innych. Podczas rozmowy Włodi4444 stwierdził:
Nikt nie będzie wiedział lepiej, jak być sobą, niż ty sam.
Żabson wyjaśnił, dlaczego nigdy nikogo nie udawał, nawet jeśli bycie sobą wiązało się z nieprzyjemnymi sytuacjami.
Trudniej chyba udawać kogoś, kim się nie jest, niż żyć jako ty - podsumował artysta.
Ada Hyżopska podzieliła się własnymi sposobami na stereotypowe reakcje otoczenia i... zaraziła wszystkich swoją dobrą energią. Jej sposób na radzenie sobie z hejtem? Własna pasja i towarzystwo najbliższych.
Z kolei Julia Wieniawa przyznała, że sama ostatnio mierzyła się z negatywnymi komentarzami na swój temat. Przy okazji poradziła fanom, aby zawsze starali się kibicować swoim bliskim i bardziej skupiać na tym, co pozytywne. Nawiązała także do destrukcyjnych sytuacji, w których mamy tendencję do skupiania się na potknięciach innych, zamiast inspirować się cudzymi sukcesami.
Skąd wziął się pomysł na tę kampanię? Wyjątkowość produktu Samsung wydała się zbliżona do tego, z czym mierzy się każda wyjątkowa osoba - z większym oczekiwaniem w kwestii radzenia sobie w różnych, niełatwych okolicznościach. Jesteś barwny i wyjątkowy? Bądź odporny. Podobnie jak Galaxy Z Flip4, składany smartfon od Samsung.
Chęć wyróżnienia się z tłumu to coś, co nas nakręca i inspiruje, ale wymaga też sporej odwagi. Często jest postrzegane jako coś złego, niepasującego i niezrozumiałego. Właśnie dla takich nietuzinkowych osób tworzymy nasze urządzenia Galaxy (...) Razem z Julią i Żabsonem zachęcamy do pielęgnowania w sobie tej wyjątkowości - podsumowała Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics.
Zobacz wideo z udziałem Julii Wieniawy i Żabsona
Podczas spotkania panowała bardzo rodzinna atmosfera, która pozwoliła szczerze opowiedzieć o swoich doświadczeniach nie tylko artystom, ale również gościom. Poza panelem dyskusyjnym wszyscy mogli skorzystać także z usługi manicure i stworzyć na swoich paznokciach oryginalne, niebanalne wzorki. Ten punkt nie był oczywiście przypadkowy. Bardzo często o swoich problemach (poza profesjonalnymi konsultacjami z psychologiem/psychiatrą) rozmawiamy także z rodziną, przyjaciółmi czy też osobami, z którymi zbudowaliśmy pewną specyficzną relację (takimi jak np. fryzjer czy właśnie kosmetyczka, która zawsze chętnie nas wysłucha i postara się coś poradzić).
Galaxy Playground: wyjątkowa przestrzeń dla wszystkich estetek i estetów
Miałam przyjemność wziąć udział w panelu dyskusyjnym z Julią Wieniawą i Żabsonem, dzięki czemu odwiedziłam przestrzeń Galaxy Playground stworzoną przez Samsung Electronics. Mieści się w niepozornej kamienicy (w samym sercu Warszawy) i zachwyca nie tylko genialnym designem, ale też interesującymi eventami. Przy ul. Chmielnej dzieje się prawdziwa magia! Zabawa światłem i grawitacją, niezapomniane wrażenia audiowizualne, seanse filmowe, panele dyskusyjne z artystami, warsztaty (np. fotograficzne), urokliwe zakamarki, kameralne koncerty - to tylko namiastka atrakcji odbywających się przy Chmielnej 18 w Warszawie. Wstęp do Galaxy Playground jest darmowy, ale na część zamkniętych wydarzeń obowiązują zapisy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.
Spiesz się, to miejsce działa tylko do 29 kwietnia.
W Galaxy Playground znajdziesz aż 8 nowocześnie zaaranżowanych, inspirujących stref, które będą genialnym tłem do twoich zdjęć czy materiałów wideo (np. tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją). Jeśli lubisz udostępniać w sieci niebanalny content, wizyta w tym miejscu to coś dla ciebie. Mnie szczególnie urzekła możliwość zrobienia sobie oryginalnych selfie. Przyznaję uczciwie - niełatwo było mi opuścić tę przestrzeń, choć spędziłam w niej kilka godzin.
Zobacz relację z wizyty w tym magicznym miejscu.
Agencja VMLY&R jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground, za produkcję z kolei odpowiada agencja 10team. Przestrzeń Galaxy Playground współtworzą wyjątkowi partnerzy: Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, Newonce.