Kampania Pride marki SodaStream: Uwolnij wszystkie swoje kolory!
Czerwiec jest miesiącem solidarności ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie. Wokół nas wspierające okładki magazynów, książki, plakaty, parady, wystawy i murale. Także różne firmy i marki dołączają do tego radosnego święta, okazując swoje tęczowe wsparcie. Nam niezwykle spodobała się kampania SodaStream pod hasłem „Set all your colors free” („Uwolnij wszystkie swoje kolory”). Wprowadza ona na rynek nową, superkolorową limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody.
- SodaStream w Glamour
Kto lubi latem gasić pragnienie gazowaną wodą, ten wie, że saturator SodaStream bardzo w tym pomaga. Wystarczy kilka sekund a mamy własną, gazowaną wodę w ilościach dowolnych i o wybranym stopniu nagazowania. Nie dość, że to opcja oszczędnościowa, ponieważ nie kupujemy butelek i nie dźwigamy ciężkich zgrzewek, to jeszcze mamy przy tym dużo zabawy, bo maszyna jest i estetyczna i - jak widać – marka angażuje się w ważne społeczne akcje.
Pamiętacie film „Dumni i wściekli”, upamiętniający słynne wsparcie jakiego środowiskom LGBTQIA+ udzielili walijscy górnicy. Był rok 1984 i z pewnością żaden górnik sprzed tego pamiętnego wiecu nie pomyślałby, że może maszerować ulicami Londynu ramię w ramię w ludźmi, z którymi niewiele miał wcześniej do czynienia. Ale ludzie ci, grupa gejów i lesbijek ze stolicy, postanowiła dać się im poznać i wyniknęła z tego przyjaźń i wsparcie. I o taką lekcję dla świata chodzi. Jesteśmy równi, możemy mieć te same radości i problemy. I w problemach możemy sobie pomóc, a radość dzielić.
Misja wspierania społeczności LGBTQIA+ jest jasna, ale nie łatwa - uczynić świat lepszym miejscem. „W SodaStream popieramy ludzi bez względu na ich płeć, pochodzenie, religię czy orientację seksualną, mówi Karin Schifter-Maor, globalna CMO SodaStream, „Co roku idziemy o krok dalej. Tym razem poszerzyliśmy gamę kolorów w naszej limitowanej edycji ekspresów, zaprosiliśmy do współpracy wspaniałych ambasadorów i organizację ILGA World. Walczymy o pokonanie nierówności i zawsze głośno wyrażamy wsparcie dla społeczności LGBTQIA+.
Kampania „Uwolnij wszystkie swoje kolory” rusza w 15 krajach na całym świecie. Do jej przeprowadzenia zostały zaangażowane różne osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ lub walczące o jej prawa. Influencerzy pomogą w rozpowszechnieniu ważnego przesłania dotyczącego pokonywania nierówności i wspierania różnorodności. Ponadto SodaStream wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody Terra.
Znany model w czarnym kolorze ma gładką obudowę, która służy jako... tło do wyrażania siebie. Do ekspresu dołączonych jest 8 kolorowych markerów i butelka wielokrotnego użytku z unikatowym wzorem do kolorowania. Taki zestaw ma zachęcić użytkowników do pisania i ilustrowania swoich osobistych historii dumy, afirmacji i flag. Ponieważ w społeczności LGBTQIA+ jest coraz więcej grup, SodaStream robi kolejny krok w walce o integrację, wychodząc poza “kolory flagi”. Osiem markerów (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy i różowy) pozwala narysować większości flag reprezentujących różne społeczności, symbolizowane przez różne litery w ogólnej nazwie społeczności LGBTQIA+.
I to wszystko nie tylko dla pięknego designu. Część zysków ze sprzedaży limitowanej edycji ekspresów zostanie przekazanych międzynarodowej organizacji działającej na rzecz LGBTQIA+ - ILGA World, z którą SodaStream nawiązała współpracę po raz czwarty. „Zbyt wiele osób LGBTQIA+ na całym świecie codziennie spotyka się z wykluczeniem, dyskryminacją i przemocą - powiedziały Luz Elena Aranda i Tuisina Ymania Brown reprezentujące ILGA World, „Jest to rzeczywistość, której nie możemy zaakceptować. Nasze społeczności walczą z nią każdego dnia. Nie ustaniemy w wysiłkach, dopóki wszyscy nie będziemy mogli cieszyć się tymi samymi prawami, niczym więcej i niczym mniej. Jesteśmy dumni, że możemy zgromadzić osoby LGBTQIA+ z całego świata, wszystkie zaangażowane w działania na rzecz zmian. Dzięki temu partnerstwu i hojnemu wsparciu SodaStream, będziemy mogli podwoić nasze wysiłki, aby pomóc naszym społecznościom na całym świecie poprzez udzielanie im wsparcia merytorycznego, a także oprzez przełomowe badania i kampanie mające na celu zmianę serc i umysłów”, dodały.
Limitowana edycja ekspresów jest dostępna na stronie www.sodastream.com w cenie 399 zł. A więcej o tym, jak bardzo potrzebujemy wody, jak ją pić i co nam dają bąbelki poczytacie na blogu sodastream.pl/blogs/explore – polecamy!