Jak wyglądałby świat bez internetu i aplikacji? My wiemy!
Dzięki Apple za uświadomienie, że większość naszego życia uzależniona jest od internetu i aplikacji mobilnych. Oto przerażająca appokalipsa według amerykańskiej firmy.

Czy jesteście w stanie wyobrazić sobie dzień, tydzień, miesiąc, całe życie bez internetu, telefonu, aplikacji mobilnych? Czy Wasze uzależnienie od nawigacji w telefonie, Facebooka, Tindera, Instagram czy Airbnb jest na tyle silne, że nie potrafilibyście sobie bez nich poradzić w świecie offline?
Firma Apple postanowiła przygotować taki obraz społeczeństwa drastycznie odciętego od świata online. Jednogłośnie w redakcji stwierdziliśmy, że wygląda to naprawdę przerażajaco. Na początku czerwca na targach WWDC 2017 amerykański gigant premierowo zaprezentował reklamę zatytułowaną Appocalypse, w którym w jednej chwili znikają wszystkie dostępne aplikacje mobilne. Efekt? Pewnie domyślacie się, że nie jest to najprzyjemniejszy widok, prawda?
Film reklamowy został stworzony z rozmachem i ponad trzyminutowy spot bardziej przypominam zwiastun hollywoodzkiego kina akcji niż zwykłą reklamę w telewizji. Przypomnijmy, że na tej samej konferencji firma Apple zaprezentowała swój najnowszy produkt, czyli inteligentny głośnik, z którym już niebawem będziecie mogli śmiało się porozumiewać.
HOMEPOD TO NOWA ZABAWKA ZE STAJNI APPLE >>>
1 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
2 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
3 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
4 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
5 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
6 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
7 z 7

Reklama Apple zatytułowana Appocalypse
Zobacz Także
Co będziemy nosić wiosną 2025? My już wiemy!
Współpraca reklamowa
Stwórz swój plan pielęgnacji włosów dzięki aplikacji mobilnej! Zobacz jak!
Współpraca reklamowa
Potęga dobrych nawyków – jak sprawić, by świat był czystszy i piękniejszy?
Współpraca reklamowa
Opalenizna po jednej aplikacji — Bielenda Bronzing Coco
Współpraca reklamowa
Magia świąt: jak zadbać o balans w święta?
Współpraca reklamowa