Reklama

Już jutro Black Friday, ale gdzieniegdzie zakupowe szaleństwo trwa od początku tygodnia i nie skończy się przynajmniej do przyszłego poniedziałku, czyli do Cyber Monday. Atrakcyjne zniżki, rabaty i promocje wprowadza większość sklepów, więc jeżeli ktoś zarezerwował odpowiednią ilość gotówki na tę okazję (co nie było łatwe, bo w końcu zbliża się koniec miesiąca), może się naprawdę nieźle obkupić. Wobec Black Friday obojętna nie mogła pozostać najpopularniejsza sieciówka na świecie, jeśli chodzi o wyposażenie wnętrz, czyli IKEA. Szwedzi, którzy niejednokrotnie udowodnili, że są absolutnymi mistrzami kreatywnych kampanii reklamowych, ponownie wykorzystali ten atut i w związku z zakupowym Czarnym Piątkiem przygotowali wyjątkową kolekcję „PRZYDA SIĘ”. I umówmy się - takiej promocji na Black Friday, jak IKEA, nie ma nikt!

Reklama

Świąteczna kolekcja IKEA. Znajdziecie w niej wszystko, aby stworzyć w domu świąteczny nastrój >>>

IKEA na Black Friday 2018 - kolejna genialna kampania szwedzkiej sieciówki!

IKEA stworzyła projekt, który w obliczu zakupowego ferworu, w jaki możemy łatwo wpaść w ramach Black Friday, pomaga zachować zdrowy rozsądek. I przede wszystkim zwrócić uwagę nie na te rzeczy, które chcemy nabyć, ale na te, które już mamy, a prawdopodobnie o nich zapomnieliśmy. Kilkoma grafikami i świetnymi sloganami, jak np. „DAWNO NIEOTWIERANA szafa z nieużywanymi ubraniami” czy „NIGDY NIEUŻYWANE akcesoria kuchenne” szwedzka marka zachęca, by korzystać z przedmiotów, które mamy, jak najdłużej i dawać im "drugie życie". To nie tylko wpłynie pozytywnie na stan naszego konta, ale również na zasoby naszej planety, które nieustannie się kurczą.

W IKEA chcemy ograniczać zużycie zasobów, dlatego dążymy do tego, by naszą działalność prowadzić w oparciu o koncepcję gospodarki o obiegu zamkniętym. Co to znaczy? To, że wykorzystujemy materiały odnawialne, ponownie przetworzone i nadające się do recyklingu, korzystamy z odnawialnych źródeł energii, pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którym nasze produkty będą mogą służyć jeszcze dłużej i wrócić do obiegu - naprawiane, ponownie użyte oraz poddane recyklingowi - komentuje Agata Czachórska, Kierownik Projektu Circular IKEA, IKEA Retail w Polsce.

Black Friday 2018 H&M, Zara, Oysho, Bershka: 10 rzeczy, które kupimy na promocji w Czarny Piątek >>>

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama