Hejt to trend 2018 roku? Kampania tej duńskiej marki daje do myślenia!
To naprawdę przykre, ale jednak prawdziwe.... Nowa kampania duńskiej marki Bianco robi wrażenie i daje do myślenia.
- Joanna Twaróg
Chyba każdy z nas chociaż raz w życiu musiał zmierzyć się z hejtem. Niestety, zjawisko nienawiści jest w dzisiejszych czasach wszechobecne, szczególnie w social mediach, gdzie wiele osób czuje się bezkarnie (i myśli, że w stu procentach zachowuje anonimowość).
Kampania duńskiej marki Bianco postanowiła stawić czoło hejtowi, które stało się już globalnym problemem. W wideo, które niedawno trafiło do sieci, poznajemy wszechwiedzący humanoid. Inteligentny robot, na samym początku przyznaje, że w każdej sekundzie analizuje tysiące zachowań ludzi w internecie i wie wszystko na ich temat. Następnie zostaje poproszony o odpowiedź na pytanie: co jest największym trendem 2018 roku?
ZOBACZ TAKŻE: Zakupy na Instagramie? Teraz to możliwe!
Odpowiedź jest niestety druzgocąca. Analiza robota wskazuje na to, że obecnie największym trendem jest… HEJT. Humanoid oczywiście argumentuje swoją odpowiedź i wylicza, że hejt obecny jest wszędzie - w miłości, religii, w komentarzach w internecie. Dotyczy kobiet, mężczyzn, dzieci, sąsiadów, osób niepełnosprawnych, zwierząt, ciała i.... nas samych. Musimy przyznać, że ta wyliczanka robi naprawdę spore wrażenie i zmusza do myślenia.
Wideo promujące kampanię Bianco zdobywa coraz większą popularność w internecie. Wcale nas to nie dziwi. Mamy nadzieję, że obejrzy je jak najwięcej osób, szczególnie tych, które czerpią przyjemność z krytykowania innych.