Mówi się, że największe imprezy modowe odbywają się jesienią. Tak było w przypadku wyjątkowych eventów marki GUESS i Glamour, który odbył się w trzech galeriach w Polsce - w warszawskich Złotych Tarasach, CH Posnania i Gdynia Riviera. To właśnie tam uczestnicy wydarzenia mieli okazję zobaczyć najnowszą kolekcję GUESS na jesień-zimę 2024. Jakie jeszcze niespodzianki czekały na gości?

Materiały prasowe

Spotkanie z profesjonalnymi stylistami

Akcja była skierowana do wszystkich miłośników mody, a także tych, którzy dopiero poszukują swojego stylu. Uczestnicy eventów mieli możliwość konsultacji z Mają Naskrętską, znaną stylistką i szefową działu mody "Glamour”. Na co dzień Maja zajmuje się przygotowaniem stylizacji do sesji i redagowaniem stron o modzie.

Materiały prasowe

Maja nie tylko współpracuje z polskimi markami odzieżowymi, ale też pomaga projektantom tom przy tworzeniu ich kampanii wizerunkowych. Oprócz tego zajmuje się stylizacją gwiazd. Ma imponujące doświadczenie, a z branżą fashion związana jest od 18 lat.

W trakcie wydarzenia stylistka odpowiadała na nurtujące uczestników pytania związane z trendami i doradzała w doborze stylizacji. Razem z marką GUESS sprawiła, że tego dnia czuli się naprawdę glamour!

Zobacz, jak wyglądało spotkanie z Mają w CH Złote Tarasy:

Maja Naskrętska pojawiła się również w CH Gdynia Riviera:

W Poznaniu uczestnicy wydarzenia #GuessYourGlamour mieli okazję spotkać się z Patrykiem Gajewskim, równie cenionym stylistą, który z pomocą marki GUESS udzielił porad zakupowych.

Tak wyglądało spotkanie z Patrykiem Gajewskim w CH Posnania:

Vouchery na zakupy w sklepach GUESS

Jedną z atrakcji #GuessYourGlamour Day było była możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania czekało aż 15 voucherów na zakupy w sklepie GUESS - każdy o wartości 2000 zł. Dzięki tej kwocie uczestnicy konkursu zyskali szansę na skompletowanie jesienno-zimowej garderoby. W ten sposób będą mogli stworzyć wiele wymarzonych stylizacji!

Materiały prasowe

Dodatkową nagrodą była sesja zdjęciowa do magazynu Glamour, którą otrzymało 5 wyłonionych zwycięzców. Osoby te dostały także zaproszenie na jedno z największych wydarzeń medialnych roku - galę Kobieta Roku Glamour. Nie ma to jak wkroczyć na salony w dobrze skrojonym outficie!

Materiały prasowe

Kolekcja GUESS na jesień-zimę 2024

Propozycja marki na nowy sezon to połączenie klasyki z innowacyjnym designem. Zadbano tu o każdy detal, a luksusowe materiały doskonale komponują się z eko-alternatywami. Kolekcja to prawdziwy festiwal kolorów i ponadczasowych wzorów. Kampanię zrealizowano w Meksyku, a autorką zdjęć jest znana fotografka mody, Nima Benati.

W kampanii AW24 chcieliśmy uchwycić esencję magnetycznego ducha Meksyku, łącząc go z odważną i zmysłową estetyką GUESS. Zestawienie współczesnych projektów z bogatym, kulturowym tłem miasta tworzy niesamowitą narrację wizualną, która jest jednocześnie ponadczasowa i nowoczesna. To celebracja kolorów, pasji i nieustającego uroku - za sprawą zarówno Meksyku, jak i marki GUESS - mówi Paul Marciano, Chief Creative Officer GUESS.

Materiały prasowe

Uzupełnieniem ubrań są oczywiście skórzane dodatki, np. portfele i paski, a także akcesoria podróżne, w tym plecaki, saszetki i torby.

Materiały prasowe

Całą kolekcję znajdziesz na stronie: GUESS

Materiał promocyjny marki GUESS