Reklama

W nadchodzącym sezonie projektantom Gino Rossi udało się zachować idealną równowagę między tym, co modne zarówno na ulicach, jak i wybiegach oraz uniwersalne, ponadsezonowe. Mamy więc i klasyczne mokasyny, i płaskie klapki z grubych, plecionych pasm skóry, wygodne, białe sneakersy, i masywne, pikowane lub ozdobione złotymi nitami sandały. Marka prezentuje minimalizm w najlepszym wydaniu – buty, torebki i okulary pozbawione są zbędnych dekoracji, a na pierwszy plan wysuwają się neutralne lub delikatne kolory, jak biel, czerń, ciepły beż i brąz, sorbetowy żółty czy przygaszony błękitny, a do tego ciekawe faktury osiągnięte przez pikowanie czy sploty oraz oryginalne kształty. Geometryczne klapki na cienkim, prostokątnym słupku czy sandały z kwadratowymi noskami pokazują, że marka interpretuje najciekawsze i najbardziej wyrafinowane trendy ostatnich sezonów.

Reklama

Torebki spełnią oczekiwania zarówno osób, które poszukują dużych i pojemnych modeli typu tote, jak i wielbicielek małych, intrygujących form. W tym przypadku są to i klasyczne prostokątne, z klapą, zakładane na ramię, i znane z lat 90. i 2000 torebki o kształcie „hobo”, uszyte z miękkiej, marszczonej skóry lub skórzanej plecionki.

W męskiej kolekcji znajdziemy uniwersalne, białe sneakersy, ale też lakierowane derby czy eleganckie mokasyny. Projektanci Gino Rossi zadbali również o odpowiednie torby do kompletu – mamy podróżny model duffel w wersji XXL, ale i mniejszą saszetkę z tłoczonej skóry, z paskiem do noszenia na ramieniu czy sztywniejszą „aktówkę” mieszczącą laptopa.

Wiosenno-letnia kolekcja Gino Rossi z jednej strony oferuje klasykę, z drugiej wyselekcjonowane trendy z wybiegów – doskonale sprawdzone przez stylistki, redaktorki czy influencerki. Zarówno buty, jak i torebki marki celująco zdały test wygody, pragmatyczności, ale i stylu. Minimalistyczne, nowoczesne dodatki świetnie wkomponowują się w klasyczną garderobę.

Zdjęcia: Magda Wunsche i Agnieszka Samsel
Modelka: Małgosia Bela (Model Plus)
Model: Roch Barbot (Success Models)
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Fryzury: Michał Bielecki
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk/CCC
Art Director: Maria Mastalerz/CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski/CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Reklama

Kolekcja Gino Rossi na wiosnę/lato 2021 dostępna jest w otwartych sklepach stacjonarnych CCC, online na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Reklama
Reklama
Reklama