Reklama

Jak sama mówi — SHOWROOM nauczył ją bardzo wiele. Współtworząc przez lata silny brand modowy, poznała tajniki e-commerce, przyjrzała się pracy w internecie od kuchni, poznała dobrze marketing, współpracowała też z tysiącami marek z Polski a nawet całej Europy. Tę wiedzę wykorzystała podczas tworzenia swojej marki. Co zabawne, kiedy pracowała w SHOWROOMIE sądziła, że ostatnie, czym chciałaby się zająć to prowadzenie własnej marki.

Reklama

Historia potoczyła się inaczej. NAGO powstało z chęci tworzenia rzeczy odpowiedzialnie, zgodnie z duchem ekologii i zero waste. Julia i cały zespół przywiązują szczególną wagę do jakości i pochodzenia materiałów, z którymi pracują. Dzisiaj mówienie o kwestiach ekologii bywa tylko wykorzystaniem pewnych trendów do autopromocji. Jednak NAGO nie ma nic wspólnego z greenwashingiem. Specjalny dział śledzi pochodzenie materiałów, szuka nowych dostawców działających w sposób zrównoważony, ale też kontroluje i sprawdza tych obecnych.

Julia z powodzeniem łączy rolę bizneswoman i mamy. O pierwszej ciąży dowiedziała się, kiedy wystartowała ze swoją marką. Wiedziała, że nie będzie mogła pozwolić sobie na przerwę w pracy w tak ważnym momencie. Do biura wróciła 2 tygodnie po porodzie. Szanuje wybory mam, które decydują się lub są zmuszone zostać z dzieckiem. Wiedziała, że to nie jest droga dla niej. Nigdy nie spotkała się z dezaprobatą czy krytyką. Zawsze miała wsparcie i zrozumienie rodziny i przyjaciół, którzy doskonale wiedzą, że praca jest dla niej bardzo ważna. Teraz w drugiej ciąży daje sobie przestrzeń na niespodziewane. Chciałaby szybko wrócić do pracy, ale jeśli jednak będzie potrzebowała miesiąca czy dwóch dla siebie, jej zespół jest na to przygotowany.

Reklama

#girlTALK i #girlsASK to internetowe show tworzone przez Karolinę Cwalinę. Każdy odcinek swoją premierę ma w czwartek o 21.00 na kanale YouTube. W ramach tych dwóch cykli prowadząca odpowiada na pytania widzów oraz rozmawia z zaproszonymi gośćmi na tematy takie jak: samorozwój, biznes, pasje, miłość czy macierzyństwo. To pierwszy taki projekt, gdzie silne, zdolne, przedsiębiorcze kobiety (i nie tylko) rozmawiają otwarcie o tym, co jest dla nich ważne, w co wierzą, co je bawi, ale też co je boli. Rozwinięciem odcinków jest podcast dostępny na także na Spotify i Apple Podcast.

Reklama
Reklama
Reklama