Reklama

W tym artykule:

  1. Bezpieczeństwo pod lupą - ŠKODA wraz z Hollie Warsaw dbają o kierowców
  2. Ta jedna rzecz podniesie twoje bezpieczeństwo podczas jazdy
  3. Event dający do myślenia
  4. Bezpieczna torebka od ŠKODY x Hollie Warsaw
Reklama

Podczas zajęć fizyki w latach szkolnych spotkaliście się z prawami dynamiki Newtona, więc doskonale wiecie, że podczas uderzenia na przedmiot działa siła uderzeniowa, wprawiając go w ruch. Jednak nie waży on wówczas tyle, ile pierwotnie, lecz jego waga wzrasta kilkukrotnie. Dlatego tak ważne jest zapinanie pasów podczas jazdy samochodem, ponieważ ciało człowieka podczas wypadku może ważyć nawet tonę. Tak samo jest z przedmiotami, które pozostawiamy luźno w naszym pojeździe. Czy to telefon, torba z zakupami, portfel czy jakikolwiek bagaż. One, tak jak i człowiek, powinny zostać przypięte pasami, dla naszego bezpieczeństwa. ŠKODA we współpracy z Hollie Warsaw biorą pod lupę bezpieczeństwo podczas jazdy. W jaki sposób?

Bezpieczeństwo pod lupą - ŠKODA wraz z Hollie Warsaw dbają o kierowców

Programy i kampanie społeczne, a także kodeks, nauczyły nas zapinać pasy podczas jazdy samochodem. Jednak nie ma u nas nawyku zabezpieczania pasami przedmiotów luźno położonych w przestrzeni samochodowej. A powinniśmy taki nawyk w sobie wyrobić! Marka samochodowa ŠKODA wraz z projektantką stojącą za marką Hollie Warsaw starają się zadbać o nasze bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Pod hashtagiem #ROKBEZPIECZEŃSTWA przygotowali oni projekt mówiący o zabezpieczaniu przedmiotów podczas jazdy. Premiera miała miejsce w atelier Hollie Warsaw, gdzie pośród jej projektów, goście po raz pierwszy zetknęli się ze skutkami i przesłaniem projektu. O co chodzi?

Ta jedna rzecz podniesie twoje bezpieczeństwo podczas jazdy

Kolaboracja dwóch marek, tak niby od siebie innych, przyniosła efekt w postaci nietypowej torebki, która nie tylko zachwyca designem i estetyką, ale i bezpieczeństwem. Premierowy model torebki, ważący normalnie kilkaset gram, w celu demonstracyjnym ważył 16 kilogramów, czyli tyle, ile osiągnąłby podczas zderzenia przy prędkości 50km/h. Goście nie mieli pojęcia, podnosząc torebkę, że okaże się ona tak ciężka. Po jej odłożeniu na ekranie imitującym lustro pojawiał się komunikat wyjaśniający okoliczności ciężaru.

Event dający do myślenia

Goście w atelier Hollie Warsaw, na specjalnej wadze zaprojektowanej przez ŠKODĘ, mogli sprawdzić ciężar posiadanych przez siebie przedmiotów. Przykładowo, pozornie niewinne klucze przy prędkości 125km/h podczas jazdy autostradą osiągają wagę ponad 9 kilogramów. Miny zaproszonych mówiły same za siebie, każdy był w szoku. Wśród nich znalazła się również Barbara Kurdej-Szatan, która jak sama mówi, nie zdawała sobie sprawy, jak ogromnym zagrożeniem mogą być zwykłe drobiazgi.

Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą. Próbowałam podnieść tę torebkę, jest naprawdę ciężka i nie wyobrażam sobie, co by się stało, gdyby uderzyła na przykład moją córkę - mówiła aktorka.

Bezpieczna torebka od ŠKODY x Hollie Warsaw

Jeśli zastanawiacie się, w jaki sposób torebka powstała we współpracy marki samochodowej i modowej może być bezpieczna, już spieszymy z odpowiedzią. Torebka wyposażona jest w specjalny zatrzask, który jest kompatybilny z zapięciem pasów bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Wychodząc z samochodu, zatrzask chowa się w dołączoną do niego osłonkę, dzięki czemu wygląda jak designerski dodatek nadający torebce charakteru. Na osłonce zapięcia znajduje się kod QR, który zaprowadzi zainteresowanych na stronę internetową, gdzie można znaleźć informacje, jak prawidłowo zabezpieczać drobiazgi w pojeździe.

Dbamy o wszystkich użytkowników ruchu, nie tylko dostarczając kierowcom najnowsze systemy asystujące czy zapewniając im edukację na najwyższym poziomie, ale również tworząc akcje, takie jak Siła drobiazgów, przypominające o tym, co najważniejsze - mówią przedstawiciele ŠKODA Polska.

Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska, zwraca również uwagę, że w firmie zawsze słucha się potrzeb klienta. W każdej rozmowie na pierwszy plan wysuwa się kwestia bezpieczeństwa, kierowcy i jego bliskich. Dlatego też stworzyli akcję, którą nazwali Siła drobiazgów, ponieważ nie tylko wyposażenie samochodu w pełnym pakiecie jest w cenie. Bardziej liczy się bezpieczeństwo. Ciekawy sposób, żeby połączyć markę samochodową z marką modową, jednak, jest to rozwiązanie, jakiego potrzebujemy. Przenieście się razem z nami do atelier Hollie Warsaw i poczujcie wagę problemu dotychczasowego braku bezpieczeństwa.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama