Reklama

Pracowała jako stylistka i szefowa działu mody w Gali czy Glamour. Wciąż freelancersko współpracuje z magazynami, ale przede wszystkim stylizuje kampanie i reklamy. Choć ma doświadczenie w pracy w show biznesie i w branży mody, pozostaje skromną i mocno stąpającą po ziemi dziewczyną. Sama doświadczyła rozczarowania przy spotkaniu na żywo z gwiazdami, które ceniła, a okazały się trudnymi we współpracy i skupionymi na sobie ludźmi.

Reklama

Sama przez długi czas sceptycznie podchodziła do Instagrama. Nie znajdowała na nim dla siebie nic wartościowego. Z czasem jednak przekonała się i zrozumiała, że Instagram jest takim, jakim tworzą go ludzie. Dlatego im więcej wartościowych treści na niego trafi, tym ciekawszym medium się stanie. Sama ma konto, które obserwuje niecałe 40 tysięcy osób. Magda dba o jakość tego, co pokazuje i mówi. Stara się podchodzić indywidualnie do każdej osoby, która się do niej zwraca. Ceni to, że ludzie poświęcają swój czas, oglądając jej profil i wchodząc z nią w dyskusję.

Ma też szacunek do czasu, który ludzie spędzają, tworząc wysokiej jakości treści. Dlatego w pełni zgadza się z opinią, że Instagram może być dla kogoś pracą. Jeśli ktoś spędza 6, 7 czy 8 godzin dziennie przygotowując materiały, pisząc posty czy rozmawiając ze swoimi odbiorcami, ma pełne prawo, żeby mówić o tym działaniu jako o pracy. A za praca powinna być wyceniana i naturalnym wydaje się, że na takiej działalności powinno się zarabiać. Sama mówi, że choć słowo „influencer” ma negatywne konotacje, w pewien sposób jest nim każdy z nas, dzieląc się swoimi wyborami, zainteresowaniami, polecając innym ciekawe rozwiązania. Różnicą jest jedynie skala tego wpływu.

#girlTALK i #girlsASK to internetowe show tworzone przez Karolinę Cwalinę. Każdy odcinek swoją premierę ma w czwartek o 21.00 na kanale YouTube. W ramach tych dwóch cykli prowadząca odpowiada na pytania widzów oraz rozmawia z zaproszonymi gośćmi na tematy takie jak: samorozwój, biznes, pasje, miłość czy macierzyństwo. To pierwszy taki projekt, gdzie silne, zdolne, przedsiębiorcze kobiety (i nie tylko) rozmawiają otwarcie o tym, co jest dla nich ważne, w co wierzą, co je bawi, ale też co je boli. Rozwinięciem odcinków jest podcast dostępny na także na Spotify i Apple Podcast.

Reklama

Nie musisz być na 100%, czyli Justyna Świetlicka w nowym odcinku #girlTALK >>>

Reklama
Reklama
Reklama