Converse wkracza w przyszłość: poznajcie nowy poziom wygody i stylowego designu
Converse, marka ze świetną przeszłością, patrząca śmiało w przyszłość, bez której nie można sobie wyobrazić naszego tu i teraz. Marka, która wspiera kreatywnych młodych ludzi i wciąż ewoluuje, dopasowując się do zmian w otaczającym ją świecie. Wprowadza innowacje. Jakie? Choćby takie, że najbardziej hot modele jej butów można zmierzyć we własnym domu w wirtualnej przymierzalni. Jak to możliwe?

W tym artykule:
- Converse: przyszłość to wygoda
- Converse: przyszłość to pozytywne zmiany społeczne
- Converse: przyszłość to zatarcie granic między realną a wirtualną rzeczywistością
Generacja Z to nasze oddane grono czytelniczek i czytelników. W Rok Przyszłości w Glamour wchodzimy z marką Converse, która również zwraca się ku młodym konsumentkom i konsumentom. Co wyróżnia tę grupę? Przedstawicielki i przedstawiciele pokolenia Z cenią sobie produkty, które odpowiadają ich potrzebom oraz marki, które podzielają ich wartości. Converse, podobnie jak pokolenie Z, stawia na niezależność, odwagę i indywidualizm. A ewolucja produktów i komunikacji marki jest tego najlepszym dowodem.
Converse: przyszłość to wygoda
Zacznijmy od tego, że marka stale inwestuje w nowoczesne technologie, aby ulepszyć swoje produkty i usprawnić proces ich produkcji. Korzysta z technologii 3D, by zoptymalizować projektowanie i produkcję butów, a także umożliwia konsumentom personalizację swoich trampków, dzięki czemu klienci mogą lepiej wyrazić siebie.
Converse wprowadza również wirtualną przymierzalnię, w której można sprawdzić jak będziemy wyglądać w wybranych butach. Jak to działa? Skanujesz QRkod i sprawdzasz, jak twoje wymarzone buty leżą na nogach.
Marka pokazuje, że idzie z duchem czasu również dzięki stale poszerzającej się ofercie nowych sylwetek – odchodząc tym samym od stereotypu trampek na rzecz nowoczesnego wzornictwa. Wyrazem tego jest wprowadzenie nowej, komfortowej podeszwy CX. Zapewnia ona doskonałą amortyzację i stabilizację, dzięki czemu jest idealna dla osób aktywnych, które szukają wygodnego i stylowego obuwia na cały dzień. Podeszwa CX dostępna jest w wielu modelach — od klasycznych butów Chuck Taylor All Star po najnowsze modele butów sportowych i lifestyle’owych.
Converse: przyszłość to pozytywne zmiany społeczne
Converse to marka świadoma, która chce dać wybór nie tylko poprzez swoje produkty. Dlatego angażuje się w ważne inicjatywy społeczne i środowiskowe, próbując wprowadzić pozytywne zmiany w społeczeństwie. Wspierając walkę z dyskryminacją oraz równość płci, daje również wyraz wartościom, w które wierzy i w które wierzą jej odbiorcy.
Converse: przyszłość to zatarcie granic między realną a wirtualną rzeczywistością
W komunikacji tych wartości ma pomóc awatarka marki – Wero, która jest efektem współpracy Converse z Glamour i WearFits (i pojawiła się na okładce magazynu numer 3/2023, oczywiście w butach i ubraniach Converse'a). Ta wirtualna influencerka i modelka swoimi ideami i postawą idealnie pasuje do charakterystyki All Starsów – globalnej sieci młodych, kreatywnych osób skupionych wokół marki. Jest odważna, przebojowa i nie boi się szerzyć swoich wyrazistych poglądów.

Wero to awatarka z misją. Może nie istnieje naprawdę, ale jej wpływ na świat jest jak najbardziej realny. Chce go zmieniać tak, by było w nim więcej równości i różnorodności. Wero to dziewczyna taka jak wy. Też marzy o lepszej przyszłości. I też lubi piosenki Taylor Swift – zapewnia redakcja magazynu Glamour.
Converse na różne sposoby wspiera młode pokolenie — otwartych i kreatywnych ludzi. Poprzez swoje działania stymuluje ich do własnego rozwoju i podążania za tym, co uważają za naprawdę ważne – deklarują na koniec przedstawiciele marki, choć to dopiero początek ich marszu ku lepszej, innowacyjnej przyszłości, która zaczyna się dziś.
Zobacz Także
Poznaj mój nowy sposób na idealnie podkreślone spojrzenie
Współpraca reklamowa
Przyszłość mody: ekoprojektowanie
Współpraca reklamowa