Reklama

Bracia Sadownicy to polska marka, o której robi się coraz głośniej. Oferuje swoim klientkom i klientom naturalne soki oraz inne napoje jabłkowe w wielu wersjach, np. z dodatkiem innych owoców albo kwiatów. Ostatnio na rynku pojawiły się nowe – limitowane smaki. A mianowicie lemoniady Letnie jabłko: ogórek z miętą, truskawka z bazylią i wiśnia z lawendą oraz gazowane napoje z serii Musujące jabłko: z kwiatem bzu, z różą, z lawendą. I nie jest to przypadek. Powstały one w ramach akcji „Bracia i Maja dla pszczół”, którą Bracia Sadownicy tworzą we współpracy z Mają Popielarską. O co w niej chodzi? I dlaczego nie można przejść obok niej obojętnie? Spieszymy z odpowiedzią.

Reklama

Bracia Sadownicy i Maja Popielarska łączą siły, aby pomóc pszczołom!

Bracia Sadownicy od dawna wspierają pszczoły – tworzą pasy zieleni, tak zwane hotele dla pszczół, a także mają dzikie jabłonie w swoich sadach w Śmiłowicach. I zachęcają do tego samego swoich klientów oraz klientki. Bo, jak się okazuje, każda i każdy z nas może pomóc pszczołom, które odgrywają kluczową rolę w naszym ekosystemie (zapylają 80% spożywanej przez nas żywności). Co można zrobić? Wystarczy zasadzić mini łąkę kwietną w swoim ogrodzie, na tarasie albo na balkonie. To nic trudnego, ponieważ rośliny miododajne, a także ich nasiona są dostępne w niemal każdym sklepie ogrodniczym czy kwiaciarni. Do tego grona należą m.in. lawenda, róża, mak i mięta.

Potrzebujesz porady w tym temacie? Z pomocą nadchodzi Maja Popielarska, którą marka Bracia Sadownicy zaprosiła do współpracy i współtworzenia akcji „Bracia i Maja dla pszczół” (stąd jej nazwa). Ekspertka od ogrodów oraz łąk, a także popularna prezenterka telewizyjna regularnie publikuje w swoich mediach społecznościowych materiały z poradami dotyczącymi uprawy czy pielęgnacji roślin przyjaznych zapylaczom. Podobnie jak rodzimy brand, ma bowiem świadomość, jak ważne jest wsparcie pszczół na co dzień i zapewnienie im odpowiednich warunków do życia.

„Prawie 80% tego, co jemy, jest zapylane przez pszczoły miodne, dzikie pszczoły i inne owady zapylające. I my naprawdę możemy im pomóc, zapewniając na przykład pokarm. A zrobimy to poprzez sadzenie kwiatów i roślin przyjaznych zapylaczom” - tłumaczy Maja Popielarska.

fot. materiały prasowe

Zobaczcie wideo promujące akcję „Bracia i Maja dla pszczół” i poznajcie jej szczegóły.

„Bracia i Maja dla pszczół” – konkurs

Nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy nie wspomniały, że 12 lipca wystartował konkurs związany z akcją „Bracia i Maja dla pszczół”. Chcąc wziąć w nim udział, należy zrobić zdjęcie napoju marki Bracia Sadownicy w otoczeniu kwiatów, a następnie opublikować je na swoim profilu na Instagramie z hashtagiem #lakikwietnebraciasadownicy. W każdy poniedziałek rodzimy brand wybierze 10 najlepszych zdjęć z minionego tygodnia i nagrodzi je koszami piknikowymi wypełnionymi produktami Bracia Sadownicy oraz nasionami do zasiania własnej łąki kwietnej. Konkurs potrwa 5 tygodni. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Reklama

Artykuł powstał we współpracy z marką Bracia Sadownicy.

Reklama
Reklama
Reklama