Answear nawiązuje współpracę z marką INTU, która rewolucjonizuje rynek mody zero waste
Renewed to synonim zrównoważonego podejścia do produkowania i ponownego wykorzystywania ubrań Ten projekt nie tylko ogranicza problem odpadów tekstylnych, ale także nadaje ubraniom nowe życie w kreatywny sposób. Przerobione, naprawione i znowu noszone – elementy garderoby mają cieszyć i inspirować, jednocześnie przyczyniając się do większej dbałości o środowisko.
Moda cyrkularna to przyszłość branży. Ponowne wykorzystywanie tego, co już mamy w szafach jest jedynym sposobem na ochronę planety, a przy okazji może stać się również pretekstem do rozbudzenia kreatywności. Jak połączyć przyjemne z pożytecznym? Wie to marka INTU, która propaguje cyrkularne podejście do mody. We współpracy z Answear jej projekty można kupić teraz na stronie www.answear.com oraz w Answear Concept Store w warszawskiej Fabryce Norblina.
Niedoskonałość jako inspiracja
INTU to firma działająca w duchu less waste, której misją jest tworzenie trendu na unikalne produkty. Firma świadczy usługi napraw, kreatywnych przeróbek oraz upcyklingu odzieży zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Jej idea jest prosta – niedoskonałość staje się pretekstem do kreatywnego tworzenia, które sprawia, że ubrania i dodatki dostają nowe życie. Łącząc tradycyjne techniki tkania, takie jak japońskie sashiko, z nowoczesną grafiką komputerową i autorskim haftem ręcznym, w INTU powstają niepowtarzalne modele, których próżno szukać w sklepach sieciowych. Marka stawia również na personalizację, każdy projekt traktując indywidualnie i z najwyższą starannością.
Co znajduje się w sekcji Renewed?
Zaglądając do Concept Store’u Answer lub na stron internetową można obejrzeć kolekcję przygotowaną przez INTU specjalnie z okazji tej wyjątkowej współpracy. Ubrania i dodatki w sekcji Renewed to produkty naprawione i przerobione. Dzięki współpracy marek zyskały unikatowy, zgodny z najnowszymi trendami charakter. Jest w czym wybierać!
Uwagę zwracają modne ozdobne kołnierze, które dodają charakteru prostym koszulom czy bluzkom. Ich historia sięga lat czterdziestych minionego wieku. Niedawno wróciły na wybiegi i ulice, stanowiąc świetne urozmaicenie stylizacji. Kołnierze w sekcji Renewed są wykonane z wadliwych spodni jeansowych. Codzienny element garderoby stał się więc wyjątkowym dodatkiem. Naszą uwagę przykuły również bucket hats z charakterystycznym logo INTU.
Miłośniczki miękkich dzianin z pewnością pokochają upcyclingowe bezrękawniki.
Wszystkie ubrania z kolekcji Renewed oznaczone są etykietą Planet Friendly. Wybierając te modele przyczyniamy się więc do redukcji zużycia wody i ograniczania śladu węglowego (który generuje się w czasie produkcji oraz transportu nowych produktów). Te dostępne na stronie oraz w Ansear Concept Store pochodzą bowiem ze zwrotów czy nadwyżek magazynowych. Gdyby nie akcja Renewed nie mogłyby prawdopodobnie trafić do obiegu. INTU i Answear kreują nowe trendy.
Materiał promocyjny marki Answear