Reklama

Wszyscy rodzice, bez względu na to czy są celebrytami, czy nie, mają te same pytania i wątpliwości, dlatego cieszę się, że udało nam się stworzyć poradnik który na nie odpowiada. Osoby publiczne mają łatwiejszy dostęp do wiedzy i mogą łączyć widzów, czy foolowersów z wiarygodnym źródłem wiedzy. Cieszę się, że udało się nam zaprosić znane mamy, które dzielą się swoim doświadczeniem. Zależy nam, żeby pogłębić tę wiedzę w internecie

- mówi Wojciech Błach. Scenariusz napisało samo życie. W trakcie realizacji projektu z marką Kinderkraft okazało się, że Wojciech Błach i jego żona Agnieszka spodziewają się kolejnego dziecka.

Reklama

W premierowym odcinku traktującym o początkach ciąży pojawiła się wspomniana Agnieszka Błach, Małgorzata Socha, Aleksandra Szwed i ginekolog położnik, który opowiedział na szereg pytań, m.in., o tym, kiedy należy zgłosić się go ginekologa i jakie badania zrobić przed pierwszą wizytą. Jak już wspominano w NIEBŁA(C)HYCH rozmowach o rodzicielstwie" zaproszono ekspertów - lekarzy ginekologów, położników, pediatrów, położne, psychologów i fizjoterapeutów z Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Zależało mi, żeby ten projekt był edukacyjny i ekspercki, stąd też cieszę się, że są takie firmy, które to rozumieją i dają coś więcej niż reklamowanie produktów poprzez znane osoby. Jestem socjologiem i dziennikarzem, a nie instamamą, która zamieszcza posty z lokowaniem produktów. Szukam ekspertów, zadaje pytania i dostaję konkretną informację

- przyznaje Agnieszka Hyży, która już niebawem po raz drugi zostanie mamą.

Ważny głos zabrała Maria Dejmek, która nawiązała do presji bycia perfekcyjną mamą i prezentowanych w sieci jedynie pozytywnych stron macierzyństwa,

Czuję się oszukana i zawiedziona nieprawdziwą wizją szczęśliwego, lukrowanego macierzyństwa prezentowanego w social mediach. Debiutując w roli mamy z każdej strony, czułam presję bycia perfekcyjną. Projekt Agnieszki Wojtka Błachów jest bardzo potrzebny, bo mówi prawdę, o tym jak wygląda codzienność każdej mamy. Dzięki temu odczarujemy macierzyństwo

- dodaje Maria Dejmek, mama dwuletniego Gucia.

To nie ja doradzam na temat wszelkich kwestii związanych z macierzyństwem, ale cały sztab ekspertów, który ma rzetelną wiedzę i dzieli się tym, jak zdrowo wychować dzieci, i co tak naprawdę jest nam potrzebne i rekomenduje zdrowe produkty. Chcemy przekuć naszą popularność w wartościowy poradnik oparty o edukację

- mówi Aleksandra Szwed, która kilka miesięcy temu po raz drugi została mamą.

Pamiętnik o rodzicielstwie realizowany przez Wojtka stał się kwintesencją wszelkich pytań, które zadają sobie wszyscy rodzice. Chcieliśmy dać coś więcej, jako marka odpowiedzialna społecznie. Nie tylko sam produkt, ale wiedzę

- dodaje Anna Szumska, Comunication Specialist Kinderkraft Polska.

Premiera "NIEBŁA(C)HYCH rozmów o rodzicielstwie" już niebawem na kanale YouTube".

Zwieńczeniem emocjonującego wieczoru był koncert Grzegorza Hyżego.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama