Reklama

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów 2019 trwają w najlepsze! Polska Organizacja Turystyczna i zaprzyjaźniona redakcja National Geographic Polska już drugi raz wybrały najciekawszych blogerów podróżniczych i zaprosiły na wielką przygodę, której celem jest odkrywanie polskich turystycznych skarbów. W naszej galerii znajdziecie sylwetki 16 finalistów tegorocznej edycji Mistrzostw Blogerów. Iwona El Tanbouli-Jabłońska - dyrektor artystyczna National Geographic Polska, należąca do kapituły, stwierdziła, że blogi, które przystąpiły do tegorocznej edycji plebiscytu są bardzo różnorodne.

Reklama

Blogi, które przystąpiły do tegorocznej edycji Mistrzostw Blogerów prezentowały bardzo dużą różnorodność. Szukałam takiego, który połączyłby zgrabnie warstwę informacyjną ze zdjęciami - ale także aby pokazywał coś więcej. To coś więcej, to pomysł w jaki prowadzony jest blog i dobre zdjęcia. Bo na zdjęcia i grafikę zwracam szczególną uwagę i muszę dodać, że w tym roku blogerzy z większą świadomością budowali estetyczną warstwę postów jak i sam wygląd bloga. Niektóre są naprawdę dobrze prowadzone fotograficznie i mam nadzieję, że do dalszej rozgrywki udało nam się wybrać te najlepsze. Zachęcałabym jednak blogerów, żeby zamieszczali mniej zdjęć i wybierali tylko te, które są wyjątkowe oraz żeby korzystali z pomocy fachowców jeśli chodzi o edycję.- Iwona El Tanbouli-Jabłońska, dyrektor artystyczna National Geographic Polska

Z kolei, Agnieszka Franus, czyli redaktor naczelna National Geographic Polska, przyznała, że zależało jej na tym, aby blogi finalistów charakteryzowały się atrakcyjnymi wpisami oraz pięknymi zdjęciami. Redaktor naczelna chciała, żeby opowiadane przez blogerów historie wzbudzały zainteresowania i emocje czytelników.

Przy wyborze finalistów kierowałam się atrakcyjnością wpisów, przede wszystkim zdjęć, ponieważ reprezentuję magazyn National Geographic, który przywiązuje olbrzymią wagę właśnie do fotografii. Powinny one opowiadać historie, wzbudzać zainteresowanie i emocje. Szukałam niestandardowych rozwiązań, nowego spojrzenia na tematy znane i te mniej znane. Dobra fotografia potrafi być najlepszą reklamą. We wpisach zaś szukałam emocji, zaangażowania, osobistych doświadczeń, z którymi mogłabym się identyfikować i oczywiście historii opowiedzianych w ciekawy sposób. Zwracałam też uwagę na świadomość ekologiczną blogerów, to dla nas bardzo ważne, by promować świadomą i zrównoważoną turystykę, która odbywa się z poszanowaniem natury. - Agnieszka Franus, redaktor naczelna National Geographic Polska

Finaliści dbają nie tylko o atrakcyjny wygląd blogów, ale również aktywnie prowadzą swoje profile na Instagramie. I zdecydowanie są to konta, które warto obserwować – szczególnie, jeśli planujecie podróż.

Reklama

Kobiety, które podróżują z przyjaciółkami są zdrowsze i szczęśliwsze! Oto wyniki najnowszych badań >>>

Reklama
Reklama
Reklama