Reklama

Na pewno kojarzycie charakterystyczny dla marki Tiffany & Co. kolor Tiffany Blue. A jeżeli podoba Wam się tak bardzo jak nam, to na pewno zachwyci Was fakt, że w minionym tygodniu, wiele miejsc w Nowym Yorku zmieniło swoje barwy na właśnie ten odcień niebieskiego. Cała akcja związana była z premierą nowej kolekcji biżuterii od Tiffany’ego - Paper Flowers.

Reklama

W ramach nietypowej kampanii, po Nowym Jorku można było przejechać się taksówkami w kolorze Tiffany Blue, które są jeszcze bardziej cool niż te żółte (tak, to możliwe!), czy skorzystać z metra, kierując się znakami i tablicami informacyjnymi w tym samym odcieniu. Jak powiedział Reed Krakoff, dyrektor artystyczny marki, kolekcja ta inspirowana jest Audrey Hepburn oraz kreowanym przez nią wizerunkiem Holly Golightly ze Śniadania u Tiffany'ego – dziewczyny z Manhattanu, która swoje poranki celebruje kubkiem kawy i croissantem z papierowej torby. Również w ramach najnowszej kampanii, mieszkańcy Nowego Jorku mogli skorzystać z mieszanki casualowego luksusu w stylu Holly, ponieważ w mieście rozstawiono kilka niebieskich wózków serwujących świeżą kawę i rogaliki. Mogłoby się wydawać, że w tak ogromnej metropolii jaką jest Nowy Jork, ciężko trafić na zaledwie kilka takich wózków, ale nic bardziej mylnego - wszystkie zaznaczone były na Google Maps!

ZOBACZ TAKŻE: Oto najbardziej hipsterskie miasta na świecie! >>>

Reklama

Jeżeli ktoś z Was był wtedy w Nowym Jorku i miał okazję przejechać się taksówką w kolorze Tiffany Blue, to jest prawdziwym szczęściarzem! Jako prawdziwe fanki Holly Golightly oraz Śniadania u Tiffany’ego naprawdę zazdrościmy.

Reklama
Reklama
Reklama