Reklama

W tym artykule:

  1. Kylie Jenner zapowiedziała nowy biznes
  2. Khy: Kylie Jenner stworzyła markę odzieżową
Reklama

Nikt nie wierzył w jej pomysł, nawet Kris Jenner, czyli jej mama, nie była przekonana. Jednak kilka lat temu – na przekór wszystkim – Kylie Jenner założyła markę kosmetyczną (Kylie Cosmetics), a następnie kolejną (Kylie Skin). I tak zbudowała urodowe imperium, a co za tym idzie: udowodniła całemu światu, że ma smykałkę do biznesu. Wszystko wskazuje na to, że członkini klanu Kardashian-Jenner nie ma zamiaru spoczywać na laurach i spróbuje podbić także branżę mody. 26-latka startuje z kolejną marką, o czym poinformowała za pośrednictwem swojego profilu na Instagramie.

Kylie Jenner zapowiedziała nowy biznes

W ubiegły wtorek (24 października) Kylie Jenner opublikowała na Instagramie zdjęcie, które wzbudziło szczególne zainteresowanie wśród jej fanek i fanów. Pozuje na nim w płaszczu ze skóry (lub materiału imitującego skórę) oraz czerwonych szpilkach. Przy okazji zwraca się do osób, które obserwują ją w popularnej aplikacji: poznajcie Khy.

kyliejenner / instagram.com

Khy: Kylie Jenner stworzyła markę odzieżową

Jak zwykle w takich przypadkach, Jennerka jest bardzo tajemnicza. Jednak możemy się domyślać, że Khy to jej nowy biznes, a konkretnie marka odzieżowa. Spostrzegawcze internautki oraz spostrzegawczy internauci zauważyli, że celebrytka „podpięła” stronę internetową brandu w bio swojego profilu na Instagramie. Jeśli klikniesz w link, twoim oczom ukaże się zdjęcie (stojącej tyłem do obiektywu) modelki w tym samym płaszczu, o którym pisałyśmy wcześniej.

Style evolution: Kylie Jenner. Od wyzywających kreacji do dziewczęcych sukienek. Styl celebrytki zmienił się nie do poznania. Czy związek z Timothéem Chalametem miał wpływ na jej przemianę?

Styl Kylie Jenner bez wątpienia przeszedł metamorfozę. W tym artykule bliżej przyglądamy się tej przemianie. Kylie w czasach „Keeping Up With The Kardashians” i Kylie teraz, to zupełnie dwie różne osoby!
Kylie Jenner
kolaż na bazie zdjęć z Getty Images i Instagrama

Warto wspomnieć, że już latem tego roku plotkowano o marce odzieżowej Kylie Jenner. Serwis „Puck News” poinformował, że gwiazda programów „Z kamerą u Kardashianów” i „The Kardashians” nie jest fanką fast fashion i chce zaoferować coś, co nie będzie tandetne, ale estetyczne, a do tego pozyskane w bardziej odpowiedzialny sposób. Niestety nie wiadomo, co dokładnie znajdzie się w ofercie brandu, ani kiedy pierwsze projekty ujrzą światło dzienne. Osoby, które nie chcą przegapić premiery, mogą zapisać się do newslettera za pośrednictwem wspomnianej wcześniej strony internetowej.

Reklama

Jeżeli Kylie Jenner ujawni jakieś szczegóły dotyczące jej nowej firmy, na pewno przeczytasz o tym na Glamour.pl. Będziemy aktualizować ten artykuł na bieżąco. Stay tuned.

Reklama
Reklama
Reklama