Reklama

Rodzina Kardashian-Jenner ma zdecydowanie smykałkę do interesów, ale również talent do pakowania się w kłopoty. Co jakiś czas wybuchają afery z udziałem sióstr Kardashian, wywołane przez fanów lub dla podkręcenia premiery kolejnego sezonu reality show Z kamerą wśród Kardashianów. Tym razem sprawa wydaje się być poważna. Kilka dni temu Kim podzieliła się ze światem nowiną o tym, że postanowiła stworzyć (kolejną już) markę. Przypomnijmy, że gwiazda jest właścicielką kosmetycznego brandu KKW Beauty, oferującego głównie kryjące podkłady i produkty do konturowania twarzy, które cieszą się ogromną popularnością. Tym razem celebrytka postawiła na rynek mody. Biorąc pod uwagę problem, z którym borykają się kobiety na całym świecie i mając na uwadze różnorodność, Kim Kardashian powołała do życia Kimono Solutionwear, czyli markę odzieżową z bielizną modelującą. Inicjatywa, jak sama przyznała na instagramie, wzięła się głównie z jej własnych potrzeb, ponieważ zdarzało jej się przycinać bieliznę modelującą tak, aby pasowała do nieszablonowych kreacji. Wyznała również, że często miała problem z doborem odpowiedniego koloru, który pokrywałby się z jej odcieniem skóry. W ten sposób powołała do życia markę, mającą w ofercie produkty dostępne w aż dziewięciu kolorach i z szeroką rozmiarówką: od XXS do 4XL. Niestety, jeszcze zanim bielizna Kim trafiła do sprzedaży, celebrytkę oskarżono o dyskryminację na tle rasowym.

Reklama

Kim Kardashian stworzyła markę odzieżową, która promuje różnorodność wśród kobiet! Rzeczy od Kimono Solutionwear potrzebuje każda z nas >>>

Reklama

Kim Kardashian musiała zmienić nazwę swojej marki po oskarżeniach o dyskryminację rasową

Na Kim Kardashian spadła fala krytyki po ogłoszeniu nazwy swojego nowego odzieżowego brandu z bielizną modelującą. Kimono Solutionwear szczególnie nie spodobało się mieszkankom Japonii, według których gwiazda okazała brak szacunku do japońskiej tradycji. W sieci pojawił się nawet hasztag #KimOhNo, bojkotujący brand Kardashianki. Gwiazda postanowiła odnieść się do tych zarzutów. „Bycie przedsiębiorcą i swoim własnym szefem to jedno z najbardziej satysfakcjonujących wyzwań w moim życiu. Po tych wszystkich latach to umożliwiło mi bezpośrednią linię komunikację z fanami. Zawsze staram się słuchać, uczyć i rozwijać (…). Kiedy ogłosiłam nazwę mojej modelującej kolekcji bielizny, miałam najlepsze intencje. Moje brandy i produkty są różnorodne i stworzone dla każdego. Po dokładnym przemyśleniu sytuacji, postanowiłam wprowadzić na rynek swoją markę pod nową nazwą (…) Dziękuję za wyrozumiałość i wsparcie”, napisała na swoim Instagramie. Kim Kardashian nie zdradziła nowej nazwy swojej marki, ale obiecała, że zrobi to niedługo. Bielizna modelująca zaprojektowana przez gwiazdę prawdopodobnie trafi do sprzedaży w tym miesiącu.

Reklama
Reklama
Reklama