Generacja Z pokochała te marki odzieżowe i urodowe. Oto 7 brandów, które warto znać
Wskazujemy siedem marek odzieżowych, które pokochali (a jeśli nie znają, to na pewno pokochają) przedstawicieli oraz przedstawicielki generacji Z. Totalnie warto je znać!
W tym artykule:
Generacja Z uchodzi za niezwykle świadomą. Jej przedstawicielki oraz przedstawiciele wiedzą jak ważna jest inwestycja w siebie, stawiają na jakość, a także dokonują przemyślanych zakupów. Obserwują trendy w przestrzeni wirtualnej (np. na Instagramie i TikToku), następnie wybierają z nich to, co najlepsze. Marki – zarówno te modowe, jak i urodowe czy lifestyle’owe coraz bardziej liczą się z osobami urodzonymi między 1995 a 2005 roku. Odpowiadają na ich potrzeby. Oto siedem z nich. Jeżeli jeszcze ich nie znasz, czas nadrobić zaległości.
2005
Marka 2005 powstała w 2017 roku i od tamtej pory dynamicznie się rozwija. W jej ofercie znajdziecie m.in. kurtki, T-shirty, dresy oraz akcesoria, które są produkowane głównie w Polsce. Ubrania i dodatki wyróżniają się wysoką jakością materiałami, a także interesującym designem. Całości towarzyszą zgodna z dzisiejszymi trendami komunikacja wizualna. 2005 współpracuje z wieloma artystkami i artystami, w tym Ralphem Kaminskim, Klaudią Jeleńską oraz Filipem Nesterowiczem. Do grona fanek i fanów rodzimego brandu należą m.in. Quebonafide, Żabson czy Tymek.
Bimba Y Lola
Bimba Y Lola od niedawna jest dostępna w Polsce. Jednak niemal od razu podbiła serca redaktorek, stylistek, influencerek, a także przedstawicielek generacji Z. Oferta hiszpańskiego brandu jest naprawdę szeroka, ale szczególną popularnością cieszą się torebki. Są dostępne w wielu (w tym bardzo wyrazistych) kolorach i rozmiarach, poza tym są wykonywane z różnych materiałów, na czele ze skórą. Podbiją każdą – nawet najbardziej bacisową stylizację.
Gorpcore look to nowy ulubiony trend Belli Hadid. Moda outdoorowa podbija serca generacji Z na TikToku
„Szybkie okulary”, buty trekkingowe i luźne spodnie cargo to tylko kilka elementów stylu gorpcore, które ostatnio coraz częściej widzimy m.in. na Belli Hadid. Ten trend zawładnął sercami generacji Z. Wiemy dlaczego.Local Heroes
Tej marki prawdopodobnie nie trzeba nikomu przedstawiać. Pierwsze projekty z metkami Local Heroes ujrzały światło dzienne w 2013 roku. Na początku były to koszulki. Z czasem oferta rozszerzała się o inne elementy garderoby. Dziś brand należy do najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych w kraju. Marka, za którą stoi Karolina Słota (a wcześniej również Areta Szpura), czerpie ze street style’u, do tego stawia na funkcjonalność i komfort noszenia.
Glossier
W naszym zestawieniu nie mogłoby zabraknąć marki Glossier, która oferuje świetne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, do makijażu, jak również perfumy. Są ultra skuteczne (potwierdzają to liczne opinie zadowolonych klientek i klientów), a poza tym zamknięte w przepięknych opakowaniach. Brand cieszy się ogromną popularnością w mediach społecznościowych – na Instagramie powstały nawet profile, których twórczynie i twórcy pokazują kosmetyki w charakterystycznych tubkach, buteleczkach i flakonikach w różnych konfiguracjach na łazienkowych półkach.
Glossier niestety nie jest dostępny w Polsce. Mamy nadzieję, że kiedyś się to zmieni. Jednocześnie gwarantujemy, że podczas podróży do Stanów Zjednoczonych albo Wielkiej Brytanii warto zajrzeć do jednego ze sklepów stacjonarnych.
Rare Beauty
Kolejna marka, która trafia w gust przedstawicielek i przedstawicieli generacji Z, to Rare Beauty. Za jej stworzenie odpowiada Selena Gomez – wokalistka, aktorka, gwiazda filmów i seriali Disneya, którą oglądaliśmy na ekranie, gdy dorastaliśmy. Brand wyróżnia się nie tylko jakością, ale również tym, że poszczególne produkty, na czele z podkładami, są dostępne w wielu odcieniach. No a płynny róż od Rare Beauty to światowy bestseller, który zasługuje na miano hitu urodowego.
Converse
Podobnie jak poprzednie, generacja Z pokochała Converse. Choć portfolio amerykańskiej marki jest naprawdę szerokie, to zdecydowanie największą popularnością cieszą się buty, na czele ze sneakersami oraz trampkami. Tutaj naprawdę każda osoba znajdzie coś dla siebie. Niezależnie od tego, czy jest fanką (sportowej) klasyki, czy lubi eksperymentować z modą. Jeżeli należysz do drugiej z wymienionych, zwróć uwagę na modele na platformach.
New Balance
Last but not least... New Balance, czyli marka, która w ostatnich latach przeszła totalną metamorfozę. Sportowe buty, które robią teraz furorę na ulicach, a także w mediach społecznościowych, są niemal wyprzedane. Zupełnie nas to nie dziwi, ponieważ są nie tylko ultra stylowe, ale również bardzo, bardzo wygodne.