Victoria Beckham na stałe zadomowiła się w wielkim świecie mody. Jej wiosenna kolekcja pokazana podczas tegorocznego Tygodnia Mody w Nowym Jorku była zaskoczeniem dla większości krytyków mody. Wcześniejsze prace gwiazdy utrzymane były w dość smutnej kolorystyce, która obejmowała wszystkie odcienie szarości. Beckham podczas pokazu zaprezentowała wiosenne stylizacje pełne soczystych kolorów.

Wczoraj projektantka podzieliła się ze swoimi fanami swoją najnowszą współpracą z amerykańską siecią sklepów "Target". Kolekcja, którą zaprojektuje Beckham inspirowana będzie jej ostatnimi projektami i składać się będzie z 200 elementów. Oprócz linii prêt-à-porter dla kobiet, odnajdziemy tam również ekskluzywne akcesoria, zestawy stylizacji dla młodych dziewczynek i debiutancką kolekcją dziecięcą.

Plotki o nadchodzącej współpracy Beckham z siecią "Target" pojawiały się już od dłuższego czasu. Gwiazda w licznych wywiadach wspominała, że marzy o zaprojektowaniu kolekcji, która będzie dostępna cenowo dla ludzi, których nie stać na ubrania od sławnych projektantów. Do tej pory projektantce zdarzało się współpracować przy mini-kolekcjach z innymi markami. Victoria Beckham stworzyła m.in. linię kosmetyków do makijażu dla Estee Lauder.

Kolekcja dostępna będzie w sprzedaży od 9 do 30 maja.