Na początku stycznia pisaliśmy, że Kaia Gerber i jej brat Presley idą w ślady sławnej mamy. Dzieci top modelki Cindy Crawford pojawiły się wspólnie na zdjęciach wizerunkowych najnowszej kolekcji marki Calvin Klein. Ale jak się okazuje – była to zaledwie pierwsza część kampanii na wiosnę-lato 2018. Dziś opublikowano jej kontynuację z siostrami Kardashian-Jenner w rolach głównych! Dobrze czytacie, w reklamie pojawiła się nie jedna, ale wszystkie córki Kris Jenner (niestety momager nie wystąpiła z nimi).

Kim Kardashian, Kylie Jenner, Kendall Jenner, Khloé Kardashian i Kourtney Kardashian sfotografował Willy Vanderperre w sekretnej lokalizacji w Los Angeles. Celebrytki ubrane są w projekty z kolekcji Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear. Po raz pierwszy zdecydowano się bowiem na połączenie dwóch linii w jednej kampanii. Do tej pory powstawały dwie oddzielne. Najnowszy koncept zdjęć wizerunkowych opiera się na hasłach „our music”, „our youth”, „our crew” i „our family”. To ostatnie w reklamie obrazują siostry Kardashian-Jenner. Co ciekawe, fani szybko dostrzegli, że Kylie na każdym zdjęciu zasłania brzuch (za to Kim czuje się jak ryba w wodzie). Kolejna teoria spiskowa? Czekamy aż zaczną pojawiać się te, dotyczące gaży, jaką cała piątka otrzymała za pojawienie się w kampanii. Można przypuszczać, że to najdroższa współpraca tego sezonu. Ale prawda, że idealnie pasuje do nowej wizji marki, która promuje i czci wszystko, co amerykańskie? Nie ma dziś na świecie drugiej takiej rodziny, która bardziej utożsamia upodobania mieszkańców USA niż Kardashianki i Jennerki.