Niedawno pisałyśmy o nowym (tym razem modowym) projekcie Ewy Chodakowskiej, a mianowicie o jej marce Mission Swim. Najpopularniejsza trenerka w Polsce postanowiła stworzyć brand z misją i tak właśnie zrodził się pomysł na Mission Swim. Marka zajmuje się tworzeniem pięknych, kobiecych, ale mających sportowy pazur kostiumów kąpielowych.

Właśnie wystartowała druga kampania marki Mission Swim. W kolekcji High Summer 2018 dominują seksowne kształty, kobiece fasony, a także klasyczne kolory takie jak czerń, biel i najmodniejsze w tym sezonie pastele. Twarzą kampanii została topmodelka – Magdalena Frąckowiak, która w niezwykle subtelny sposób zaprezentowała produkty zaprojektowane przez Ewę Chodakowską oraz butik APAPAT.

ZOBACZ TAKŻE: Magda Frąckowiak stworzyła kolekcję kontrowersyjnych t-shirtów. Chcemy wszystkie! >>>

W kolekcji, którą sfotografowała Magdalena Łuniewska, znajdziemy kilka modeli kostiumów kąpielowych od Mission Swim – taktowny, uwydatniający kobiece atuty model Ines, lekko usztywniane, o sportowym szyku bikini Bebe, dwustronne bikini Gia z oryginalnym, gwiezdnym printem oraz sportowy strój Mia z napisem Mission. Są tak różne, że na pewno każdy wybierze coś odpowiedniego dla siebie. Zobaczcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii poniżej.