Kris Jenner zrobiła ze swojej rodziny maszynkę do zarabiania pieniędzy i piszemy to bez najmniejszej ironii. Momager stworzyła gwiazdorski klan, wychowując swoje córki na celebrytki i przedsiębiorcze kobiety. Od najmłodszych lat Kim, Khloé, Kourtney, Kylie i Kendall występowały przed kamerami w reality show Z kamerą u Kardashianów, śledzących każdy ich krok. Potem powstał Instagram i stał się źródłem zarabiania pieniędzy nie tylko dla influencerek i blogerek, ale także celebrytek. Obecnie każda z Kardashianek ma własną markę: Kim założyła KKW Beauty, sprzedającą kosmetyki, Kylie stworzyła urodowe imperium Kylie Cosmetics, Khloé jest współzałożycielką marki odzieżowej Good American, a Kourtney założyła niedawno lifestyle'owy portal Poosh.com. Natomiast Kendall jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie – bierze udział w pokazach i kampaniach największych domów mody na czele z Chanel i Dior. Ogromnym źródłem dochodu dla każdej z nich są również media społecznościowe. Ile Kardashianki zarabiają na Instagramie?

Ile Kardashianki zarabiają za post sponsorowany?

Przedsiębiorczość to zdecydowanie słowo, które świetnie opisuje Kris Jenner i w ogóle całą jej rodzinę. Kylie została najmłodszą miliarderką na świecie, wyprzedzając Marka Zuckerberga, założyciela Facebooka. 21-latka dorobiła się swojego majątku na firmie Kylie Cosmetics, która zaczynała od sprzedawania szminek w płynie i konturówek do ust. Poza prowadzeniem własnych marek odzieżowych i urodowych, Kardashianki otrzymują i angażują się we współprace reklamowe. W jednym z wywiadów Kris Jenner ujawniła, ile jej córki zarabiają za post sponsorowany na swoich kanałach społecznościowych. Zdradziła, że każdy z nich różni się ceną – zależy od tego, czy chodzi o post na Facebooku, Instagramie lub InstaStories. „A więc o jakich kwotach dokładnie mówimy? Na pewno szcześciocyfrowych”. Momager nie podała dokładnego wynagrodzenia, ale już teraz wiemy, że każda Kardashianka otrzymuje minimum milion dolarów za jeden post sponsorowany na Instagramie.