Samsung nie zwalnia tempa. Po akcji #BedzieCoWspomniac, w którą byli zaangażowani m.in. Zuza Kołodziejczyk, Victor Borsuk i Zosia Zborowska, przyszedł czas na kolejną kreatywną kampanię i nowego ambasadora. Został nim Wojtek Sokół, przede wszystkim raper, ale również właściciel wytwórni Prosto Label i dyrektor kreatywny marki Prosto Wear. Wideo promujące nową serię smartfonów Galaxy Note10 z artystą w roli głównej stało się viralem i jest dzisiaj wszędzie. Jeśli jeszcze go nie widzieliście, czas nadrobić zaległości, bo to prawdopodobnie najlepsza rzecz, jaką dziś obejrzycie.

Wojtek Sokół został ambasadorem marki Samsung

Nie ma w Polsce drugiego takiego artysty. Wojtek Sokół, jedna z najważniejszych postaci polskiej sceny hip-hopu, od zawsze działa na własnych zasadach i konsekwentnie realizuje wyznaczone sobie cele, nie oglądając się na innych. Nie bez powodu kampanię, w której wystąpił, zatytułowano „Na Twoich zasadach”. Krótki film promuje najnowszą serię smartfonów Galaxy Note10 marki Samsung i jest błyskotliwym komentarzem rzeczywistości, z którą większość z nas miało do czynienia więcej niż jeden raz. Sytuację przedstawioną w wideo promocyjnym szczególnie dobrze znają pracownicy korporacji (chociaż nie tylko). 2-godzinne spotkanie, prezentacja składająca się z wielu szczegółowych slajdów i w kółko powtarzanie tego samego, a ostatecznie najważniejsze informacje można było streścić w mailu. Been there, done that. Zobaczcie poniżej najnowsze wideo Samsung z Wojtkiem Sokołem. Utożsamiacie się?