Romans IKEA z modą trwa od dawna. I to nie tylko z powodu kultowej już pakownej niebieskiej torby FRAKTA, która jest ulubioną torbą stylistów, skopiowaną zresztą przez francuski dom mody Balenciaga, ale ze względu na konkretne projekty. W listopadzie 2019 roku do sprzedaży trafiła długo wyczekiwana kolekcja MARKERAD zaprojektowana dla szwedzkiej sieciówki przez Virgila Abloha, dyrektora kreatywnego marki Off-White. Także w Polsce pojawiły się stworzone z myślą o mileniallsach i ich czterech kątach meble (stół i krzesło), a taże dodatki – zegar, pościel, lustro, pokrycie na leżankę, podświetlana reprodukcja Mona Lisy, dywany (np. inspirowany paragonem IKEA) czy torby z hasłem „Sculpture”.


Kultowa torba IKEA w kolorach tęczy znów w sprzedaży! Dochód zostanie przekazany na wsparcie telefonu zaufania >>>
 

IKEA wypuszcza swoją pierwszą kolekcję ubrań! 

Teraz IKEA idzie o krok dalej i wypuszcza swoją własną modową kolekcję. Będą to ubrania, czyli białe bluzy z kapturem i t-shirty ozdobione kodem kreskowym, logo IKEA oraz napisem „Design and Quality IKEA of Sweden”, torba na zakupy, parasol, ręcznik, a także butelka na wodę. Do tego wydany zostanie również papierowy lookbook. Ceny produktów nie są jeszcze znane. Wiemy jednak, że linia nazywa się EFTERTRÄDA i trafi do sprzedaży już 31 lipca. Będzie jednak dostępna jedynie do 6 sierpnia i niestety tylko jednym ze sklepów IKEA – w Tokio. Czy będzie to jednorazowa akcja czy IKEA na dobre zajmie się również produkcją ubrań? Tutaj kluczowe, a zarazem ukryte znaczenie może mieć nazwa linii, bo EFTERTRÄDA w języku szwedzkim oznacza „następca”. Kto wie, może już wkrótce do IKEA nie będziemy już jeździć tylko po meble, pościel i naczynia. Chcielibyście?


IKEA stworzy własne paczkomaty! Wiemy, gdzie powstaną i jak będą działać >>>