Za nami dwa niesamowite koncerty Beyoncé podczas tegorocznego festiwalu Coachella. Oba występy były naprawdę perfekcyjne i z pewnością przejdą do historii! Fani piosenkarki zachwycali się wszystkim – zaczynając od efektów specjalnych, zaproszonych przez piosenkarkę gości (na scenie pojawiły się m.in. dziewczyny z Destiny’s Child, Jay-Z i J. Balvin), aż po stylizacje gwiazdy.

Na terenie Coachella Valley Music and Arts Festival można było kupić ubrania oraz dodatki z kolekcji Beychella – inspirowanej outfitami wybranymi przez Beyoncé, ale wiadomo, że nie wszyscy jej fani mogli pojawić się w Kalifornii. Jeżeli (tak samo jak my) należycie do tej drugiej grupy, a chętnie założylibyście coś podobnego do tego, co miała na sobie piosenkarka podczas festiwalu, to mamy dla was dobrą wiadomość! Beyoncé otworzyła internetowy Pop-Up Store, w którym z łatwością zamówicie produkty z kolekcji.

W ofercie Beychella Pop-Up Store znajdują się kurtki wiatrówki, bluzy, koszulki, szorty, a także stylowe bandany z wizerunkiem pantery. To właśnie ona jest jednym z elementów charakterystycznych tej kolekcji, podobnie jak greckie litery: alfa, beta oraz kappa. Naszym faworytem jest jednak t-shirt z wizerunkiem królowej Beyoncé jako Nefertiti. Ceny wszystkich produktów zaczynają się od 40 dolarów. Najdroższe są jednak kurtki i bluzy, które kosztują 115 dolarów.

ZOBACZ TAKŻE: Coachella 2018: jak Beyoncé udało się zmienić kolor paznokci w trakcie koncertu? >>>

Pop-up store to sklep, który działa jedynie przez określony czas i tak będzie również w przypadku tego, stworzonego przez Beyoncé. Beychella zniknie z sieci już w połowie maja, a przypomina o tym zegar widoczny na szczycie witryny internetowej sklepu. Jeżeli chcielibyście zamówić coś z festiwalowej kolekcji piosenkarki, to macie na to jeszcze 27 dni!