Pod koniec sierpnia na polskim rynku zadebiutuje nowa marka, Monki. To szwedzka sieciówka należąca do grupy H&M. Do tej pory Polki mogły robić zakupy w Monki jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego Za kilka dni w końcu będzie można odwiedzić sklepy stacjonarne brandu. 29 sierpnia zaplanowano otwarcie salonu Monki w centrum handlowym Bonarka w Krakowie, a dzień później w Galerii Katowickiej. Oba sklepy będą ogromne, bo zaaranżowane na powierzchni około 300 metrów kwadratowych, a w ich asortymencie pojawią się ubrania oraz dodatki. W dniu otwarcia na klientki czekać będą zniżki, więc warto tego dnia wybrać się na zakupy!

Zobacz także: Urban Outfitters w końcu w Polsce! Wiemy, gdzie otworzy się pierwszy sklep

W związku z debiutem Monki na polskim rynku marka wypuściła specjalną akcję promocyjną, której celem jest nie tylko zbudowanie świadomości na temat marki wśród nowych potencjalnych klientek, ale również zgłębienie tematyki sisterhood. W tym celu połączyła siły z czterema wyjątkowymi dziewczynami, które w krótkich filmikach opowiedziały, jak one rozumieją pojęcie siostrzeństwa. Bohaterkami kampanii Monki zostały Kasia Sawczuk, Nina Kozieradzka (Neen Nah), Ola Sworowska oraz Ange-Sophie Reich. Tą ostatnią powinniście kojarzyć z ostatniej, siódmej edycji programu Top Model. Dlatego, jeśli byliście ciekawi, co u niej słychać, co posłuchajcie, co Sophie mówi o sobie oraz jaka jest własna definicja siostrzeńswa.